به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ایران خودرو، مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ضمن بیان این مطلب گفت: بزرگترین هدف ما این است که به عنوان متولی شرکت ایرانخودرو در حوزه خدمات پس از فروش، حتی یک مشتری هم با نارضایتی از مجموعه ایساکو خارج نشود و استانداردهای ما مطابق با استانداردهای جهانی در این حوزه باشد.
رضا حسینی افزود: خرسندیم که تلاش همکاران در حوزه گسترده شبکه خدمات ایساکو، برای افزایش رضایتمندی مشتریان، گامی رو به جلو بوده است.
وی ضمن بیان این که مشتریمداری و دستیابی به بیشینه رضایت مشتریان همواره از اهداف بسیار مهم گروه صنعتی ایران خودرو بوده گفت: نتایج ارزیابی موجود، صحهای بر حرکت در مسیر این مهم بوده است، هر چند که واقفیم هنوز با ایدهآلهایی که برای خدمات پس از فروش شایسته هموطنان عزیز، ترسیم کردهایم فاصله داریم.
گفتنی است، شرکت ایساکو مقام اول خدمات پس از فروش را در حالی در بین 39 شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرویی تثبیت کرد که در هفت دوره متوالی این ارزیابیها که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد انجام شده و به تائید وزارت صنعت، معدن و تجارت رسیده، همواره در جایگاه نخست قرار داشته است.
ویژگی مهم این دوره از ارزیابیها تغییر کلی مدل ارزیابی و نزدیک شدن آن به استانداردهای جهانی بود که باعث شد، بررسیها بسیار سختگیرانهتر صورت گیرد. در ارزیابی سال 94، شرکت مزدا یدک و سایپا یدک (محصولات پارس خودرو) پس از ایساکو، به عنوان دومین و سومین شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات پس از فروش معرفی شدهاند.