پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354906 تاریخ : 1397/06/03-13:54:02
,15,
ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی «بسته استانداردهای مشتری مداری» را دریافت کرد

ایرانسل گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مشتری‌مداری مطابق با استانداردهای ISO را در دو زمینه مدیریت شکایات مشتریان و سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش، دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، پس از انجام ممیزی، ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان، ایرانسل موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللیاستانداردهای ISO10002:2014   و  ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شد.

ایرانسل، به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری همواره سعی کرده با دیدی گسترده و با نگاهی آینده‌نگر با تعهد بر بازاریابی رابطه‌ای، وفاداری خود به مشتری و اصل مشتری مداری را براساس اصول نوآوری سرلوحه خود قرار دهد.

بزرگترین اپراتور دیتای ایران، ایرانسل، بعد از ممیزی‌های انجام شده در یک دوره 9 ماهه و بازبینی 116 فرآیند مرتبط با پیگیری، رفع و حل مشکلات مشتریان، با پیروی از شعار «با هر کلیک در کنار شماییم» استاندارد10002:2014در زمینه «مدیریت شکایات مشتریان» و استاندارد 10004:2012 در حوزه «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات پس از فروش» را از شرکت TÜV InterCert GmbH  دریافت کرده است.

پروژه خدمات پس از فروش، براساس چارچوب ذهنی اهمیت به مشتری و با توجه به اهمیت پایش مستمر استانداردهای دریافت شده و تعهد بررضایت‌مندی مشترکان آغاز شد و ایرانسل توانست پس از طی بیش از 2000 نفر/ساعت کار گروهی، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های «بسته استانداردهای مشتری مداری» شود.

شرکت بین المللی TÜV موارد مدنظر در رعایت مفاد گواهینامه‌های ارائه شده را به صورت سالانه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه 97 گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است. همچنین در اسفند ماه 96 نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود. این تندیس که برای دریافت آن بیش از 800 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.


گواهی‌نامه بین‌المللی بسته استانداردهای مشتری مداری



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 200
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران