این برنامه ها که از شبکه های اجتماعی و تلویزیونی متعددی به شکل زنده پخش می شود، حضور مردم در ایران مال را افزایش بیشتری داده است.

فروشگاه های بازار بزرگ ایران هم در نوروز 1401 تخفیف تا 50 درصدی بر اجناس خود اعمال کرده اند که این موضوع هم موجب استقبال بیشتر افراد شده است.

وجود پارکینگ مسقف و فضای باز، تردد بیش از 150 هزار بازدیدکننده درروز را بدون کمترین ازدحام و اشکال ترافیکی و با سهولت هرچه تمام تر ممکن ساخته است.

بر اساس این گزارش پروژه چندمنظوره بازار بزرگ ایران – ایران مال از زمان آغاز فرآیند ساخت تا به امروز تحت پوشش های متنوع بیمه ای بیمه رازی است که از پوشش های مختلف آن می توان به بیمه حوادث برای سازه ایران مال، اموال، اثاثیه و کارکنان فروشگاه در کنار بیمه آتش سوزی و مسئولیت در قبال بازدیدکنندگان اشاره کرد.