به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمدرضا مودودی با تأکید بر اهمیت نوآوری برای بقای حضور در بازارهای بینالمللی گفت: اگر نتوانیم تولید را در جریان نوآوری رونق دهیم و از برند به عنوان عامل ارزشآفرین در تولید غفلت ورزیم، در بازارهای بینالمللی بازنده خواهیم بود.
وی افزود: صنعت مبلمان به عنوان یکی از صنایعی مطرح است که ظرفیت رشد خوبی دارد و در همین راستا در مذاکرات با اتحادیه مبلمان و درودگران نیاز به اصلاح و تغییر جدی فضای تولید این محصول حساس شد.
مودودی در ادامه گفت: بر همین مبنا و با همت انجمن، نمایشگاه مبلمان 21 خرداد در اربیل برگزار میشود و با توجه به حجم استقبال صورت گرفته آینده خوبی برای این صنعت در عرصه صادرات متصور هستیم.