پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496619 تاریخ : 1398/10/25-17:35:53
,2,
ایجاد تحول در سیستم بانکی با پیاده سازی بانکداری دیجیتال محقق می‌گردد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

ایجاد تحول در سیستم بانکی با پیاده سازی بانکداری دیجیتال محقق می‌گردد

حجت اله مهدیان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون: پیاده سازی بانکداری دیجیتال را سبب ایجاد تحول در نظام بانکی کشور دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در جلسه تدوین نقشه راه بانکداری دیجیتال این بانک اظهار داشت: پیشرفت‌های حوزه فناوری طی دو دهه اخیر موجب تحولاتی شگرف در صنعت بانکداری گردیده است.

وی افزود: هم‌اکنون با دگرگونی در رویکردهای سنتی نظام بانکداری، تمرکز از عملیات شعبه‌ای به سمت فعالیت‌های الکترونیک گرایش پیدا نموده است و بانکها با در نظر گرفتن نیازها و انتظارات مشتریان و مقتضیات بازارهای کالا و خدمات به دنبال تبیین و اجرای مدل جدید کسب‌وکار بانکی مبتنی بر امکانات، تجهیزات و سامانه‌های پیشرفته می‌باشند.
مهدیان با اشاره به اینکه نظام برنامه‌ریزی بانک توسعه تعاون همواره به دنبال جدیدترین و کارآمدترین راهکارهای ممکن برای ارائه ارزش به جامعه هدف و عموم جامعه می‌باشد افزود: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک چابک از مزیت‌های مناسبی همچون حضور نیروهای جوان، متخصص و دانش‌پذیر جهت هوشمند سازی مناسبات بانکداری برخوردار می‌باشد.
وی با اشاره به نحوه تدوین نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال گفت: در نقشه راه دیجیتال بانک توسعه تعاون؛ مدل مطلوب منابع انسانی، مدل مطلوب فناوری اطلاعات و مدل مطلوب ساختار استخراج می‌شود و در پی آن، پروژه‌هایی برای نیل به بانکداری هوشمند تعریف و به اجرا در می‌آید.
رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: این بانک طی سالهای اخیر در جهت ارائه خدمات تخصصی به تعاونگران و اجرای نقش عاملیت در طرحهای ملی، به تدوین «استراتژی» پرداخته است که همزمان با حرکت بانک به سمت هوشمند سازی نیاز است این استراتژی‌ها نیز متناسب با بانکداری هوشمند مورد بازبینی واقع شود.
مهدیان در ادامه تصریح کرد: نگرش بانک توسعه تعاون به مقوله «تحول دیجیتال» فراتر از نگاه پروژه‌ای می‌باشد و در واقع بانک به دنبال تبیین مسیری رو به رشد با بهره‌گیری از ابزارهای نوآورانه برای تحول دیجیتالی و حرکت در این مسیر می‌باشد.
وی افزود: هوشمند سازی بانکداری صرفاً پیاده سازی تکنولوژی نیست، بلکه فرهنگ، نیروی انسانی، ساختار و نحوه ارائه سرویس‌ها دچار تحولات و بهبود می‌گردد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیأت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در این جلسه گفت: این بانک از همه ظرفیت‌ها جهت تقویت نقش توسعه‌ای بانک و ارائه ارزش به تعاونگران و تولید کنندگان بهره‌جویی نموده است و در حرکت به سمت هوشمند سازی مناسبات بانکداری نیز، توجه به مأموریت‌ها و کار ویژه‌های بانک را مدنظر قرار داده است.
عصارزاده لزوم فرهنگ سازی، آموزش و یکپارچگی شبکه شعب و ستادی بانک توسعه تعاون را در حرکت صحیح بانک به سمت بانکداری دیجیتال مهم برشمرد و افزود: این بانک همواره در پی آن است که منابع مالی تخصیص یافته به بخشهای تعاونی و تولیدی در جایگاه خود بکار گرفته شود و تسهیلات اعطایی در مسیر صحیح مصرف گردد و هوشمند سازی فعالیت‌ها و روابط بانکداری، با مناسبات دقیق خود به تحقق این اهداف کمک می‌کند.
گفتنی است در این جلسه برخی مدیران و روسای ادارات ستادی و مدیران ارشد شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین و مشاورین بانک نیز حضور داشتند.
 

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران