پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494878 تاریخ : 1398/09/17-15:48:49
,15,
ایجاد اشتغال با پیشرفت دیجیتالی ممکن است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست

ایجاد اشتغال با پیشرفت دیجیتالی ممکن است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جلسه شرکت های استارت آپی و شرکت های دانش بنیان استان هرمزگان به تشریح سکوی تجارت الکترونیک پست (ستاپ) پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، روز گذشته، محمدرضا قادری عضو هیات مدیره شرکت ملی پست، در ادامه سفر به استان هرمزگان، در نشستی با حضور شرکت های استارت آپی و دانش بنیان این استان، سکوی تجارت الکترونیک پست را تشریح کرد.

قادری در این نشست اظهار داشت: شرکت های استارت آپی که با رویکرد ارایه خدمات در بستر اینترنت شکل  گرفته اند، مورد حمایت شرکت ملی پست هستند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب پست استان هرمزگان با شرکتهای مذکور گفت: این استان در چارچوب قوانین و مقررات، بخشی از فضای فیزیکی و فضای موجود تبلیغاتی و اطلاع رسانی را در اختیار این شرکت ها قرار می دهد و در سایر زمینه ها از جمله حمل و جابجایی محصولات نیز همکاری خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره با استقبال از توسعه همکاری ها با کسب و کارهای نوپا تصریح کرد: ظرفیت های پست در زمینه حمل و جابجایی بسته و کالا در پهنه گسترده جغرافیایی کشور وجود دارد که دراختیار شرکتهای استارت آپی نیز قرار می گیرد.

وی افزود: در دنیا شرکت های پست را به عنوان پرکننده خلا فضای مجازی و فیزیکی می‌شناسند، به این معنا که هر آنچه در فضای مجازی رخ می‌دهد که نیازی به یک جابجایی در فضای فیزیکی دارد، بر عهده پست است و به همین دلیل برنامه راهبردی شرکت ملی پست را مورد بازنگری قرار دادیم و آن را تغییر دادیم تا از یک اپراتور برتر پستی به یک سکوی تجارت الکترونیک تغییر پیدا کند.

قادری اضافه کرد: شرکت ملی پست دیگر فقط یک شرکت لجستیکی ساده نیست و حالا تبدیل به یک زنجیره کامل تجارت الکترونیک شده و قصد گسترش این زنجیره را دارد و پلتفرمی است که چه برای فعالان تجارت الکترونیک و چه برای کسب و کارها و مردم در هر مقیاسی، یک تعامل راحت و ساده و کاربردی را خلق می کند.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در پایان افزود: از بازاریابی گرفته تا فروش اینترنتی و سرویس‌های پرداخت می‌توانند در این سکوی تجارت الکترونیک رخ بدهند و شرکت ملی پست تصمیم ندارد مسئولیت توسعه صفر تا صد این سکو را بر عهده بگیرد، بلکه قصد دارد که این توسعه را با شرکت‌های خصوصی و دولتی انجام دهد و صرفا از برخی مزیت‌های بی‌نظیر پست مانند ناوگان و سرویس Tracking فوق‌العاده‌مان برای توسعه سکوی تجارت الکترونیک استفاده می‌کنیم.

در ادامه این دیدار، حاضرین نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران