پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 693538 تاریخ : 1403/06/10-18:38:39
,1,
انگیزه لازم برای تحول کار همکاران شعب فراهم شود

سرپرست بانک دی در جلسه هم اندیشی با رؤسای شعب استان ها:

انگیزه لازم برای تحول کار همکاران شعب فراهم شود

سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک دی با تأکید بر این که نباید اقدامات روزمره و جاری شعب، آن ها را از بازاریابی و جذب مشتریان و منابع جدید باز دارد، گفت: همه ما عهد بسته ایم که با صددرصد توان و ظرفیت خود، بانک را در مسیر رسیدن به جایگاه مطلوبش هدایت و حمایت کنیم.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ اسماعیل جلیلی، سرپرست و رئیس هیأت مدیره بانک، در جلسه هم اندیشی با رؤسای شعب استان ها با بیان اینکه اهداف تعیین شده در نقشه راه بانک باید با سرعت و دقت محقق شوند، اظهار کرد: ایجاد ارتباط حداکثری میان بانک با بازارهای پیرامونی در استان ها و نیز افزایش اعتماد مشتریان، راه ایجاد پایداری در روند رشد و توسعه فعالیت های بانک است.

وی آموزش کارکنان، افزایش اختیارات شعب و ایجاد انگیزه میان همکاران را از الزامات پویایی در شعب دانست و خاطرنشان کرد: باید ضمن تجدیدنظر در نحوه توزیع منابع انسانی و امکانات فیزیکی، شاخص های ارزیابی عملکرد نیز بهینه شود، به گونه ای که نتایج دریافتی از ارزیابی ها به واقعیت نزدیک تر باشد.

جلیلی همچنین از همکاران بانک دی در سراسر کشور خواست پس از اشراف به امور و جزئیات کارکردها و فرایندها، پیشنهادهای اصلاحی خود را به مدیران بالادستی منتقل کنند تا همه ظرفیت بانک برای حرکت به سمت تحقق اهداف به کار گرفته شود.

در ادامه این نشست همت الله حسین زاده، عضو هیأت مدیره بانک، پایبندی به اهداف تعیین شده برای شعب را الزامی خواند و گفت: با اصلاح رویه ها به ویژه در حوزه اعتباری، باید نسبت تسهیلات تکلیفی به کل تسهیلات پرداختی بانک کاهش یابد.

وی همچنین با تأکید بر اینکه هر شعبه، یک بانک است، خاطرنشان کرد: تراز عملیاتی، سود و زیان، ترکیب منابع انسانی، آموزش کارکنان، مطالبات غیرجاری و سایر شاخص هایی که در کل بانک به طور مرتب پایش می شود، باید در شعبه توسط مسئولان آن در دوره های زمانی کوتاه مدت ارزیابی و نسبت به بهینه کردن آنها اقدام شود.

در ابتدای این جلسه، رسول سعیدی رئیس اداره مدیریت پروژه، برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد، گزارشی از فعالیت شعب استان های بانک دی ارائه کرد. همچنین جلیل بی نظیر، جواد افتخاری، بهزاد روشن و رؤسای شعب اصفهان، مرکزی مشهد، ارومیه، بوشهر و اردبیل نیز به بیان دیدگاه های خود درباره چگونگی تحقق اهداف بانک پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 198
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران