به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش
هزینه ها، توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی بر روی دستگاههای خودپرداز را در اولویت قرارداده که این امر استقبال هموطنان را به همراه داشته به گونه ای که در خلال مهرماه سالجاری بیش از64 میلیون و 474 هزار تراکنش موفق مالی بر روی این دستگاهها انجام شده است. بر اساس این گزارش هم اکنون افزون بر خدمات پرداخت وجه، قابلیت دریافت مکانیزه قبوض، عملیات رمز، انتقال وجه، اعلام مانده حساب، ارایه صورتحساب، خدماتی همچون: خرید شارژ سیم کارتهای اعتباری، پرداخت اقساط کارت اعتباری، کمک به موسسات خیریه و اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این دستگاهها قابل ارایه می باشد.
گفتنی است این بانک نسبت به نصب و راه اندازی تعداد 4 هزار و 769دستگاه خودپرداز در سراسر کشور اقدام نموده که دستگاههای این بانک روزانه به طور متوسط حدود 2 میلیون و 149 هزار تراکنش مالی مشتریان را که بخش عمده آن تراکنش ها شتابی می باشند را با موفقیت انجام دهند.
شایان ذکر است بانک صادرات ایران با 2600 شعبه در سراسر کشور، 387 هزار و 500 دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، 454 هزار مشتری اینترنتی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی خصوصی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا نموده است.