پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 177947 تاریخ : 1394/12/06-02:58:53
,16,17,10026,
انتصاب مسئول پروژه مدیریت ارتباط با مخاطبین سازمان تامین اجتماعی

انتصاب مسئول پروژه مدیریت ارتباط با مخاطبین سازمان تامین اجتماعی

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی به عنوان نماینده تام الاختیار و مسئول پروژه مدیریت ارتباط با مخاطبین این سازمان منصوب شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، متن حکم صادره از سوی دکترسید نوربخش به این شرح است:
با عنایت به اینکه تحقق بیانیه چشم انداز سازمان در افق برنامه بعنوان " سازمانی پایدار،پویا،چابک و سرآمد درپاسخگوئی، با فرایند هدفمند ارائه خدمات کیفی و بهنگام تامین اجتماعی به ذینفعان " در گرو برقراری ارتباط مناسب با مخاطبین می باشد و ایجاد نظام مدیریتی هوشمند و شایسته برای تداوم پیشرفت سازمان، زیر ساخت اصلی این حرکت قلمداد و یکی از اصلی ترین پایه های ارتقاءو استمرار سلامت اداری محسوب می گردد. بر این اساس و نظر به تعهد،تخصص و تجارب جنابعالی در این حوزه به موجب این حکم بعنوان"نماینده تام الاختیار سازمان و مسئول پروژه مدیریت ارتباط با مخاطبین " منصوب می گردید.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و درسایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی،قانونی ،امانتداری،توجه به منافع و مصالح سازمان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در راستای نیل به اهداف تعیین شده تلاش نمائید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران