به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این شماره از نشریه پرونده ویژه ای را به «برند بوک» بانک اختصاص داده و این موضوع را از زبان مسئولان و کارکنان بانک، متخصصان دانشگاهی و نیز مجریان طرح بررسی کرده است.
رئیس شعبه فریمان، کارکنان بانک در مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور، مسئولان سه شعبه برتر در استان کرمانشاه، کارکنان اداره کل توسعه سیستم ها، همکاران شعبه پردیسان قم و رئیس بیمارستان بانک ملی ایران در این شماره از نشریه گفت و گوهایی داشته اند.
نشریه بانک ملی ایران از شماره آینده با شکل، نام و محتوای به روز شده منتشر خواهد شد. فایل این نشریه از طریق سایت بانک در قسمت اخبار و نشریات قابل دریافت است.