به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس رای هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری، این آگهی توانست عنوان برتر را از آن خود کند.
در پی این انتخاب، مدیریت روابط عمومی بانک ملی ایران مورد تقدیر قرار گرفت. آگهی «به همین نزدیکی» توسط امیر صحاف نیا طراحی شده است.
کامران کاتوزیان، رئیس هیات داوران مرکز توسعه ارتباطات و آگهی های روزنامه همشهری و محسن میرزایی رئیس این مرکز با قدردانی از تلاش بانک ملی ایران در ارائه تبلیغات حرفه ای، تاکید کرده اند که این روند می تواند به اعتلای صنعت تبلیغات در ایران کمک کند.