بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر بانک اطلاعاتی امور مشترکان شرکت، از چهار درگاه متنوع شامل سایت اینترنتی، دفاتر پیشخوان، سامانه 122 و تلفن همراه مشترکان تغذیه شده و به تناسب درخواست هر مشترک خدمات می دهد.
وی ادامه داد: در یک اقدام نوین از سامانه احراز هویت سازمان ثبت احوال کشور و درگاه بانکی شاپرک نیز بهره گیری شده تا تمامی امور به صورت متمرکز و با سرعت بیشتری صورت گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: امکان مشاهده، چاپ و پرداخت قبوض آب بها از طریق درگاه شاپرک، مشاهده سوابق کنتور، تولید کارتابل شخصی برای مشترکان، احراز هویت، امکان ثبت درخواست و ارسال مدارک، نظرسنجی و ارسال اعلام قطعی ها از جمله خدمات سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است.