وی همچنین از فروش بیمه نامه خودرو طی 8 قسط به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و با بیان این که آیین نامه بیمه مرکزی در این زمینه شفاف است و اجازه فروش بیش از 6 قسط را نمی دهد، گفت: با قراردادی که میان بیمه رازی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است، امکان فروش بیمه نامه خودرو به بازنشستگان این سازمان با حداکثر 8 قسط نیز وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، مهندس علی صیف زاده در پاسخ به دغدغه شبکه فروش این شرکت مبنی بر لزوم تکمیل سبد محصولات بیمه رازی در رشته بیمه شخص ثالث، خاطرنشان کرد: متاسفانه فروش بی ضابطه بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت در سال های گذشته، هزینه زیادی به شرکت تحمیل کرده که آثار آن هنوز هم گریبانگیر ماست.
صیف زاده ادامه داد: در بعضی شعب، ضریب خسارت بیمه موتورسیکلت تا بیش از 150 درصد نیز رسیده بوده است که این شرایط برای یک بنگاه اقتصادی هرگز قابل قبول نیست.
مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی همچنین از آغاز مجدد صدور بیمه نامه شخص ثالث برای خودروهای صفرکیلومتر توسط بیمه رازی خبر داد و با بیان این که این روند، حجم قابل توجهی از حق بیمه را به سوی شرکت روانه می کند، اظهار کرد: محاسبات ما نشان می دهد حدود 60 درصد بیمه گذاران پس از پایان قرارداد یکساله، قرارداد خود را با شرکت بیمه گر نخستین تمدید می کنند و این می تواند پرتفوی خوبی را نصیب شبکه فروش کند.

صیف زاده همچنین اعلام کرد که بیمه رازی برای صدور بیمه نامه شخص ثالث تاکسی، محدودیتی ندارد و شبکه فروش می توانند در این زمینه اقدام کنند.مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز مشکلاتی در هنگام انتقال سوابق بیمه نامه شخص ثالث، این اشکالات را ناشی از جدید بودن طرح خواند و گفت که همه این موارد شناسایی شده و در حال برطرف شدن است.

در پایان این نشست تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا گردید. گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال 1400 توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این 11 نشست مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده ، به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ می دهند.