/2022/11/14010816141829.jpg
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک ها از طریق سایت بانک مرکزی
بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران درخصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس مراکز ارتباط مردمی شبکه بانکی را در بخش: درباره بانک > تماس با ما > پاسخگویی به شکایـات و ارتباط مردمی> مرکز ارتباط با مشتریان بانک ها درج کرده است و مشتریان شبکه بانکی می توانند درخواست های خود را از این طریق مطرح کنند.
به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، مشتریان شبکه بانکی همچنین می توانند درخواست ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن 2706 مطرح کنند. ضمناً امکان ثبت شکایات به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک نیز وجود دارد.
سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن 2706 که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.
عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.
ارسال به دوستان با استفاده از:
تلگرام