پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 308069 تاریخ : 1396/08/14-09:24:59
,10025,
امراللهی در حضور برایان تریسی از استراتژی های جدید «بیمه رازی» گفت

امراللهی در حضور برایان تریسی از استراتژی های جدید «بیمه رازی» گفت

مدیر عامل شرکت بیمه رازی با معرفی محصول تازه این شرکت در حوزه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با عنوان «بیمه آینده ساز»، توسعه فروش بیمه های زندگی را راه موثری برای اشتغالزایی دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، محمود امراللهی امروز در همایش بین المللی فروش خدمات بیمه که در آن برایان تریسی فروشنده و سخنران معروف جهان به تدریس پرداخت، با اشاره به این که هر کانادایی 5 فقره، هر ژاپنی 4/2 فقره و هر هندی 2 فقره بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری دارد، گفت: متاسفانه این رقم در ایران بسیار بسیار کم است.

او ادامه داد: سال گذشته 3700 میلیارد تومان بیمه زندگی در کشور ما فروخته شده و گفته می شود حدود 14 میلیون نفر در ایران بیمه نامه عمر دارند که کمتر از 20 درصد کل جمعیت کشور را شامل می شود.

امراللهی با بیان این که اگر هر ایرانی یک بیمه نامه عمر با حق بیمه متوسط 50 هزار تومانی در ماه داشته باشد، رقمی معادل 3 هزار میلیارد تومان در ماه را عاید اقتصاد کشور می کند، اظهار کرد: اگر متوسط سرمایه لازم برای ایجاد یک فقره شغل 100 میلیون تومان باشد، مشخص می شود که از محل جمع آوری این حق بیمه ها می توان سالانه دست کم 360 هزار فقره شغل ایجاد کرد و این روند دقیقا در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی توسعه فروش بیمه های عمر را در گروی آشنایی بیشتر مردم با مزایای این بیمه نامه از طریق افزایش فعالیت نمایندگان شرکت ها دانست و خاطرنشان کرد: استراتژی بیمه رازی این است که پرتفوی شرکت متوازن شود و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم که سهم بیمه های زندگی از پرتفوی شرکت در سه سال آینده به 35 درصد برسد.

امراللهی فعال شدن کمیته بیمه زندگی این شرکت و برگزاری منظم جلسات آن را یکی از راهکاری موثر در این بخش دانست و اظهار کرد: نزدیک 1000 نفر ساعت کار کارشناسی بر روی محصول جدید بیمه های زندگی شرکت انجام شد و در نهایت بیمه زندگی آینده ساز به عنوان یک محصول جدید طراحی شد که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.

وی برنامه ریزی برای جلب نماینده فروش بیمه های عمر و ارائه میز کار به نمایندگان را از دیگر اقدامات شرکت در راستای توسعه فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری خواند و ادامه داد: علاوه بر طرح های انگیزشی متنوع برای نمایندگان، کلاس ها و دوره های آموزشی مختلفی نیز در این زمینه طراحی شده که برگزاری همایش بین المللی فروش خدمات بیمه با حضور برایان تریسی، یکی از آنهاست.

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با تاکید بر این که «آموزش» می تواند دنیای همه از جمله شرکت ها را متحول کند، گفت: بیمه رازی در دوره مدیریت جدید بر موضوع آموزش تاکید دارد و آن را به صورت مستمر پیگیری می کند.

آموزش های برایان تریسی

در ادامه و طی یک دوره آموزشی فشرده، برایان تریسی طی چهار جلسه موضوعاتی مانند ویژگی های موفق ترین مدیران جهان، مشتری یابی و روش های ساخت اعتماد و اعتبار، ارائه متقاعدکننده در فروش و مدیریت مخالفت ها و نیز نهایی سازی فروش و روش های ایجاد فروش مجدد را برای نمایندگان شرکت بیمه رازی تدریس کرد.

او ابتدا این را گفت که فروشندگان موفق روزانه دست کم 2 ساعت مطالعه می کنند. به گفته او مشکلات اقتصادی مربوط به همه جای دنیاست و در نتیجه نمی توان از آن به عنوان محملی برای توجیه کاهش فروش استفاده کرد.

تریسی به فروشندگان تاکید کرد که اگر در فروش محصول بیمه ای خود برای 100 بار شکست خوردند، حتما برای بار 101 شانس خود را امتحان کنند. او اعلام کرد که تقریبا 20 درصد فروشندگان هستند که با سماجت خود، می توانند 80 درصد حجم فروش شرکت را در اختیار بگیرند و 80 درصد بقیه فروشندگان، تنها 20 درصد حجم فروش را به خود اختصاص داده اند.

این سخنران و فروشنده بین المللی تاکید کرد که فروشندگان بیمه عمر نباید هنگام مواجهه یا تماس با مشتری ابتدا از مزایای محصول خود سخن به میان بیاورند، بلکه باید نداشته و منافع مشتری را هدف قرار بدهند.

به گفته او، آموزش برای فروشندگان شرکت بیمه های بیمه از مهمترین اولویت هاست و البته این آموزش نباید به یک جنبه خلاصه شود. به عنوان مثال «ترافیک» می تواند مهمترین محل برای گوش دادن به فایل های صوتی آموزشی باشد.

وی در ادامه به روش های جدید فروش بیمه نامه پرداخت و با تاکید بر این که ایجاد اعتماد، مهمترین مرحله فروش است، اظهار کرد: فروش محصول فقط به مرحله عقد قرارداد منتهی نمی شود، بلکه این مرحله تنها آغاز راه است و فروشنده باید پس از فروش محصول، ارتباطش را با مشتری حفظ کند، چون این راه می تواند مشتریان تازه ای را نیز معرفی کند.

استقبال نمایندگان بیمه رازی از همایش 

این همایش که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بسیار مورد استقبال نمایندگان شرکت بیمه رازی قرار گرفت، به طوری علاوه بر سالن اصلی، بالکن آن نیز توسط نمایندگان شرکت پر شده بود.

خبرنگار ما در حاشیه این همایش، نظر تعدادی از شرکت کنندگان را درباره اقدامات تازه بیمه رازی در راستای توسعه آموزش و نیز همایش امروز جویا شد.

خانم «کیوانی» یکی از نمایندگان شرکت بیمه رازی که در این همایش حضور داشت با بیان این که در دوره مدیریت جدید شرکت، موضوع آموزش به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: همایش امروز هم بسیار کارایی داشت و من شخصا از آن خیلی بهره بردم.

وی افزود: مههترین ویژگی این آموزش ها، کاربردی بودن آن است و به نظر من استفاده از آنها در فرایند فروش، بیشتر به خود نمایندگان بر می گردد. آنها باید بتوانند از آموزش های ارائه شده به خوبی و درستی استفاده کنند.

معین درویشان پور، فروشنده بیمه های عمر که در این همایش شرکت داشت نیز با اظهار خرسندی از این که چنین جمعی برای استفاده از درس ها و آموزش های برایان تریسی توسط شرکت بیمه رازی ایجاد شده است، گفت: تریسی یکی از بهترین های دنیاست و استفاده از صحبت های او برای ما بسیار غنیمت است.

او اظهار کرد: گرچه برخی آموزش های تریسی به طور کامل نمی تواند با شرایط کشور ما منطبق باشد، اما باید تاکید کنم که آموزه های او کاملا کارآمد است و بستر جامعه ما هم برای فروش بیمه های عمر کاملا فراهم است.

به گفته درویشان پور، متاسفانه مردم ما چندان به آموزش اهمیت نمی دهند و از ظرفیت های آموزشی داخلی استفاده نمی کنند، در حالی که آموزش باید مستمر و مداوم باشد تا بتواند تاثیر خود را نمایان کند.

فرهاد اسماعیلی دیگر نماینده شرکت بیمه رازی نیز با بیان این که متاسفانه فرهنگ خرید بیمه در کشور ما وجود ندارد، اظهار کرد: آنچه برایان تریسی در دوره اش به آن اشاره کرد، بسیار کاربردی بود و من نکات مهمی از آن برای استفاده در کارم برداشت کردم.

او ادامه داد: همایش های آموزشی بیمه رازی مداوم است و به تازگی که سیاست شرکت به سمت فروش بیمه های عمر و زندگی رفته، دوره های آموزشی نیز هدفمندتر شده است.

وی با اشاره به این که بیمه های عمر و زندگی شرکت بیمه رازی جای خود را در میان مشتریان باز کرده است، ادامه داد: اعتماد خوبی نسبت به برند بیمه رازی ایجاد شده و تبلیغات مناسب هم در این زمینه بسیار موثر بوده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران