به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سینا، چنگیز مروّج، قائم مقام مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاحیه شعب جدید این بانک تصریح کرد: بانک سینا از طریق ایجاد بانکداری جامع و ارائه انواع خدمات حضوری و غیرحضوری، متناسب با نیاز و ذائقه مشتریان، توانسته گام های مؤثری را جهت افزایش رضایت مندی مشتریان بردارد.
مروّج افزود: بر اساس مؤلفه های طرح راهبردی کسب وکار بانک با تکیه بر رویکرد توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرمی، تغییراتی بنیادین در جهت هدایت مشتریان به سمت استفاده از خدمات الکترونیک در بانک سینا صورت گرفته است.
وی ادامه داد: در افق 3 ساله اجرای این طرح، شعب بانک سینا بیشتر در حوزه های بانکداری تجاری فعالیت بیشتری خواهند داشت و به سمت ارائه خدمات مشاوره ای و بهره گیری از ظرفیت های ایجاد سوپرمارکت مالی سوق داده خواهند شد که بر این اساس، ضرورت دارد در راستای سهولت دسترسی مشتریان، شعب بانک در مناطقی که نیاز است توسعه یابد.
قائم مقام مدیرعامل بانک سینا خاطرنشان کرد: افتتاح دو شعبه جدید در محدوده های جنوب و شمال شهر تهران در راستای اجرای طرح های توسعه ای و تحولی این بانک است و بر اساس برنامه آمایش شعب، روند افتتاح یا جابه جایی شعب با بهره گیری از ظرفیت های آمایشی، تداوم خواهد داشت.
مروّج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف راهبردی این بانک خاطرنشان ساخت: یکی از اصلی ترین اهدافی که به دنبال تحقق آن هستیم، افزایش سهم بازار از طریق طراحی و ارائه محصولات و خدمات جدید به گروه های مشتریان است که این روند، زمینه ساز تحوّل به سزایی در افزایش سهم بازار بانک خواهد شد.
شعبه امین حضور بانک سینا در خیابان امیرکبیر، نرسیده به چهارراه سرچشمه شماره 150 و شعبه آصف این بانک در خیابان شهید اعجازی، پلاک 35 واقع است.