به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ارائه خدمات مطلوب بانکی در طول مسیر پیاده روی از مهمترین خواسته های راهپیمایان در سال های گذشته بوده است.
بر همین اساس بانک ملی ایران برای سال جاری نصب، راه اندازی و نگهداری امکانات پرداخت الکترونیک اعم از خودپرداز، پایانه فروش، کیوسک و نظایر آن در نقاط مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه را در نظر گرفته است.
همچنین برقراری کشیک فعال در شعب و باجه های استان های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان در دستور کار است.
برای انجام عملیات مجاز تبدیل ارز توسط واحدهای بانک در نقاط مرزی بر اساس ضوابط، مقررات و مجوزهای بانک مرکزی نیز هماهنگی های لازم در بانک ملی ایران انجام شده است.
انجام عملیات منظم پول رسانی، خدمات مالی و پرداخت در استان های مرزی و نیز هماهنگی برای ارائه خدمات پرداخت برون مرزی در خاک کشور عراق مطابق با قوانین و ضوابط آن کشور هم در حال برنامه ریزی است.