پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522163 تاریخ : 1399/08/11-13:45:46
,10025,
افزایش خرده فروشی همراه با کاهش مطلوب ضریب خسارت در بیمه های آتش سوزی

افزایش خرده فروشی همراه با کاهش مطلوب ضریب خسارت در بیمه های آتش سوزی

بیمه آتش سوزی یکی از رشته های بیمه اموال است که در آن، کلیه اموال منقول و غیرمنقول اعم از واحدهای مسکونی، خدماتی، اداری، آموزشی، کارگاهی، صنعتی، انبارها و... بیمه می شوند. با توجه به رقابتی شدن بازار بیمه های آتش سوزی، به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با پریا الوندی پور مدیر بیمه های آتش سوزی، به گفت وگو پرداختیم:

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بیمه ملت، مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکتش به رشد حق بیمه در این رشته بیمه ای طی شش ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: رشد حق بیمه در بیمه های آتش سوزی بدون در نظر گرفتن مرهونات بانکی و بیمه گزاران بزرگ، در حدود 115.2% بوده است که نشان از افزایش خرده فروشی در این دوره است.

پریا الوندی پور در همین خصوص ادامه داد: بهترین نوع فروش بیمه ای، در حال حاضر برای شرکت های بیمه ای به صورت خرده فروشی است که با خدمات دهی مناسب می تواند مشتریان وفادار برای سازمان را به همراه داشته باشد.

وی تحقق بودجه را به تفکیک کانال های فروش مورد ارزیابی قرار داد و گفت: نمایندگان حقوقی، حقیقی و کارگزاران حقوقی و حقیقی به ترتیب 77، 91، 972 و 26 درصد در تحقق بودجه تعیین شده برای نیمه نخست سال 99 نقش داشته‎ اند که می توان گفت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد خوبی را در تحقق بودجه کانال های فروش شاهد بودیم.

پریا الوندی پور، راه اندازی واحد خسارت بیمه های آتش سوزی در شعب را از جمله فعالیت های مدیریت بیمه های آتش سوزی ذکر کرد و افزود: با افزایش واحدهای خسارت می توانیم در مدت زمان کوتاه تری خسارت ها را پرداخت کرده و رضایت بیمه گزاران را جلب کنیم.

مدیر بیمه های آتش سوزی در رابطه با تعداد خسارت های واقع شده از بیمه نامه های صادرشده به حدود 5 فقره، با ضریب خسارت 8/2% خبر داد و گفت: این مهم، نسبت به سال گذشته با تعداد 132 فقره خسارت و ضریب خسارت 18%، مدیریت بهینه ریسک در این رشته را نمایان می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: تعداد خسارت های اعلامی در شش ماهه نخست سال 98 حدود 157 فقره با مبلغ پرداختی حدود 3 میلیارد بوده که در مقایسه با شش ماهه ابتدای سال جاری، با تعداد 134 فقره به مبلغی کمتر از یک میلیارد کاهش یافته است.

الوندی پور، اهمیت آموزش و به روزرسانی اطلاعات فنی نمایندگان را مدنظر قرار داد و گفت: آموزش آنلاین نمایندگان، آموزش آنلاین سرپرستان فروش بیمه های زندگی در جهت افزایش خرده فروشی و همچنین رسیدگی به مشکلات نمایندگان نیز از دیگر فعالیت های این مدیریت بوده است.

وی در همین خصوص تشریح کرد: از جمله این فعالیت ها می توان به بررسی دلایل عدم صدور بیمه نامه آتش سوزی توسط تعدادی از نمایندگان و تعامل بیشتر جهت راه اندازی فروش بیمه های آتش سوزی توسط آنها اشاره کرد.

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ملت، همچنین به صدور بیمه نامه برای بیمه گزاران بزرگ اشاره کرد و افزود: اگرچه خرده فروشی یکی از استراتژی های اصلی شرکت است، از بیمه گزاران بزرگ و پرتفوهای مناسبی که این گونه شرکت ها به همراه خواهند داشت که در نتیجه در کارنامه عملکردی و رزومه شرکت ثبت می شوند نیز نباید غافل شد.

الوندی پور در همین خصوص بیان کرد: صدور بیمه نامه آتش سوزی برای شرکت هایی چون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر، گروه صنعتی بارز، شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، شهرداری شیراز، شهرداری تهران، شرکت بین المللی ارجان صنعت فارس، لبنیات مادی، روغن نباتی گلنار، هتل کتبیه همدان و شرکت فولاد صنعت نور از جمله این فعالیت هاست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 232
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران