به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه طی چند سال گذشته این بانک، به روز ترین خدمات بانکی را در ایام تعطیلات نوروزی به مسافران ارائه کرده است،گفت: نوروز امسال نیز تمامی کارکنان بانک شهر تلاش داشتند تا کامل ترین خدمات بانکی را به مراجعان ارائه دهند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در تماس هایی که در هفته نخست تعطیلات نوروز با سامانه نظارت و ارتباط مردمی بانک شهر (8655) گرفته شده ، عملکرد شعب و پیشخوانهای شهرنت مورد رضایت شهروندان بوده است.
پورزرندی با اشاره به افزایش خدمات پیشخوان های شهرنت بانک شهر در سال جدید ، خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 70 درصد خدماتی که در سطح شعب انجام می شود، از طریق شهرنت های دارای دستگاه خودبانک قابل ارائه است که امیدواریم در سال جدید این خدمات افزایش یابد.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه "نوآوری در خدمات" همواره سرلوحه اقدامات در بانک شهر است،ادامه داد: در حال حاضر بیش از 350 پیشخوان شهرنت در بیش از 180 شهر و حتی در مناطق محروم کشور، خدمات بانکی را به مراجعان ارائه میدهند.