به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، وی به تشریح بخشی از اقدامات مثبت مدیریت شعب مازندران در سال گذشته پرداخت و برنامه های آتی استان را افزایش توان بانک در ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر عنوان کرد.
عیسی امامی ادامه داد: بانک مهر ایران نماد بانکداری اسلامی در کشور است که فقط در راستای سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهیلات می نماید، زیرا به نظر می رسد تنها راه اصلاح اقتصاد کشور حرکت به سمت بانکداری اسلامی و قرض الحسنه است.
وی همچنین، نقش کارکنان در رضایتمندی مشتریان را بسیار تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: وجود نیروی انسانی متخصص و با انگیزه می تواند کمک شایانی به حرکت موثر و شایسته بانک نماید، بنابراین نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های بانک همانند پل ارتباطی موثر میان سازمان و مشتریان هستند که باید توجه ویژه ای به این عزیزان نمود.
امامی افزود: تامین منابع مالی پایدار به منظور تخصیص و اعطای بهینه تسهیلات به نیازمندان جامعه اهتمام ویژه همکاران را می طلبد و پرسنل در این راه نباید از هیچ تلاش و کوششی دریغ کنند.
در این جلسه، طاهری مدیر شعب استان مازندران به تحلیل عملکردی استان با توجه به آمار و گزارشات منابع و مصارف، فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف و آسیب ها و نقاط ضعف موجود پرداخت و مساعدت بیشتر را خواستار شد.