به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، در پی وقوع حادثه مترو تهران و حضور به موقع مدیرعامل، مدیران ارشد و تیم کارشناسی بیمه رازی در محل حادثه، اعتماد عمومی به صنعت بیمه بیش از گذشته افزایش یافت.
این افزایش اعتماد در حالی رخ داد که عموم افراد در زمینه ارائه خدمات به موقع و مناسب آنچنان اعتمادی به صنعت بیمه ندارند و همواره نگران کارشناسی و جبران خسارت از سوی شرکت های بیمه هستند، اما بیمه رازی در پی وقوع حادثه مترو تهران با حضور به موقع علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در محب وقوع حادثه و هماهنگی در جهت بستری و درمان حادثه دیدگان در بیمارستان های طرف قرارداد بیمه رازی بدون دریافت کوچکترین هزینه ای، فضای جدیدی را در زمینه اعتمادسازی به صنعت و شرکت های بیمه کشور ایجاد کرد.
بررسی ها نشان از آن دارد که عموم افراد بیمه را برای جبران خسارت خریداری می کنند و بزرگترین انتظار آن ها از صنعت بیمه پاسخگویی به موقع و جبران خسارت است، که با پاسخ به این انتظار برحق ، اعتمادسازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه رخ خواهد داد و این اقدامات چندین برابر فرهنگ سازی های از جنس ساخت تیزر و بیلبورد تاثیرگذارتر خواهد بود.
براساس این گزارش، اقدامات بیمه رازی در حادثه مترو تهران با اقبال قابل توجهی از سوی رسانه و هموطنان مواجه و اخبار اقدامات این شرکت در بسیاری از رسانه های فضای مجازی همچون خبرگزاری ها و کانال های ارتباطی بازنشر داده شده و این اخبار فقط در تلگرام بیش از 2 میلیون بار دیده شده است.