به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از موسسه ثامن، قربان اصغری آق مشهدی در جمع روسای شعب افزود: رعایت اخلاق حرفهای و برخورد مناسب با مشتری جزی از اصول و اولویت ارائه خدمات موسسه به مشتریان است. رفتار حرفهای و علمی در محیط کار با ایجاد جو صمیمی در شعب دو عامل مؤثر دررسیدن به اهداف است.
وی در این جلسه به تشریح عملکرد شعب در بخشهای منابع، مصارف ، مطالبات و خدمات نوین ،پرداخت و بر نظارت و کنترل نیروها و برخورد با کارکنان خاطی تاکید کرد.
وی نیروی انسانی متعهد ، باکیفیت و دارای تعلقخاطر سازمانی را ازجمله مزیتهای رقابتی موسسه در مقایسه با سایر رقبا دانست و تصریح کرد: باید منافع کارکنان و سازمان در یک راستا بوده تا باعث بروز آسیب نشود.
عارف اسلامی معاون حوزه مازندران در این جلسه ترسیم برنامه و اهداف را با در نظر گرفتن استراتژی مناسب برای موفقیت هر سازمانی را ضروری دانست و رمز بقاء سازمانها را تغییر بهموقع و متناسب اهداف و برنامهها با فرصتها و تهدیدات موجود درونی و بیرونی عنوان کرد.
اسلامی توجه بیشتر شعب به امر خدمات نوین بانکی را خواستار و از روسا خواست تا مشتریان را با خدمات الکترونیک موسسه آشنا کرده و به سمت استفاده از این خدمات سوق دهند.