به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عموومی سازمان صنایع کوچک، غلامرضا دیوسالار با بیان این مطلب، افزود: با توجه به وظایف مشخص شده در حوزه روابطعمومی در خصوص تعامل مستمر و دوسویه با مخاطب و شناسایی نیازهای آنان، روابطعمومیها میتوانند ضمن تجزیه و تحلیل این دادهها که با استفاده از روشهای گوناگون بهدست آمده، نسبت به ارایه مشاوره و کمک فکری به حوزه تبلیغات سازمان مطبوع خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: بنابراین اگر مدیران و کارشناسان روابطعمومی میخواهند جایگاه و نقش خود را در ساختار سازمانشان تا جایگاهی ارتقاء دهند که در حوزه تبلیغات مشارکت داشته باشند، میبایست قبل از هر چیز توانمندی و صلاحیت حرفهای خود را در سازمان به اثبات برسانند.
دیوسالار در ادامه با بیان اینکه افزایش تاثیر و اثربخشی تبلیغات در گرو همکاری مستمر و مداوم بخشهای روابطعمومی و تبلیغات است، تصریح کرد: روابطعمومی و تبلیغات به عنوان مکمل یکدیگر از توانمندیهای مشخصی برخوردارند که تجمیع آنها و استفاده حداکثری از ظرفیتهای بوجود آمده از این موضوع، علاوه بر تاثیر مستقیم بر نوع و نحوه تبلیغات، زمینههای افزایش اثرگذاری بر مخاطب و ارتقای جایگاه سازمان در جامعه را فراهم خواهد کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد تا با استفاده از دانش اساتید و صاحبنظران حوزههای روابطعمومی و تبلیغات شاهد ارتقاء و تخصصیتر شدن فعالیتهای روابطعمومی در حوزه تبلیغات باشیم.