به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، مجید بختیاری در دیدار با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیمه دی در سال گذشته 350 میلیارد تومان خسارت و تعهدات را تعیین تکلیف کرده و عمده آنها را پرداخته است، اظهار کرد: این شرکت از معدود شرکتهای بیمهای بود که سال گذشته تقریبا تمامی پروندههای دیه را صفر کرد و به تعطیلات رفت.
وی با بیان اینکه خسارتهای جاری مشتریان بیمه دی به صورت کاملا الکترونیک محاسبه و به حساب آنان واریز میشود، تاکید کرد: امروز در بیمه دی شدیدا خود را محتاج کسب رضایت مشتریان میبینیم به همین دلیل بازسازی و تقویت شرکت با تاکید بر سلامت، حرفهایگری و انسجام سازمانی در دستور کار قرار دارد.
بختیاری با اشاره به انجام عملیات بیمهای این شرکت در 42 شعبه و بیش از 700 نمایندگی خاطرنشان کرد: بیمه دی هم اکنون تعامل خوبی با نهادهای ناظر از جمله بیمه مرکزی و شورای عالی بیمه همچنین سندیکای بیمه گران ایران دارد.
وی از افزایش 309 درصدی سرمایه بیمه دی از 61 میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان را به عنوان یک اتفاق نادر در صنعت بیمه کشور نام برد و گفت: 124 میلیارد تومان از این مبلغ از محل آورده نقدی سهامداران به حساب شرکت واریز شده و حدود 23 درصد هم حق تقدم استفاده نشده سهامداران به زودی از طریق بازار سرمایه عرضه خواهد شد.
مدیرعامل بیمه دی اظهار کرد: برنامه گذار از شرایط حال را به بیمه مرکزی ارائه کردهایم که بر اساس آن، ظرف دو و نیم سال وارد یک مرحله مناسب خواهیم شد.
وی همچنین اعلام کرد که بیمه دی در سه ماه نخست سال جاری حدود 800 میلیارد ریال حق بیمه جذب کرده است.