پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 314972 تاریخ : 1396/11/16-10:49:46
,17,
افزایش 15 امتیازی رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در6 ماهه اول امسال

در نتایج یک نظرسنجی رسمی مشخص شد؛

افزایش 15 امتیازی رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در6 ماهه اول امسال

رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری در شش ماهه اول سال 96 در مقایسه با مدت مشابه پارسال از افزایش 15 امتیازی برخوردار بوده و 2.2 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نتایج تحقیق اندازه‌گیری رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای سواری برای نوزدهمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفت دسته قیمتی کمتر از 25 میلیون، 25 تا 50 میلیون، 50 تا 75 میلیون، 75 تا 100 میلیون، 100 تا 125 میلیون، 125 تا 200 میلیون و بالاتر از 200 میلیون تومان انتشار یافت که در آن به ترتیب دسته‌های قیمتی خودروهای سایپا 131، پارس تندر، ام وی ام (MT) X22، کیا پیکانتو، رنو کپچر، تویوتا پریوس و بی‌ام و 530 بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را کسب کرده اند.

در این تحقیق با 69 هزار و 74 نفر از خریداران 97 خودروی سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 96 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان شش ماهه اول سال 96 در مقایسه با سال 95 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده و 2.2 درصد افزایش داشته است.

نتایج رضایت مشتریان در شش ماهه اول 96 نشان می دهد 57 درصد خودروها نسبت به مدت مشابه سال 95 از رشد رضایت مشتریان و 23.5 درصد با افت رضایت مواجه بوده است. شایان ذکر است 19.5 درصد مدل خودروها برای اولین بار در سال 96 مورد سنجش قرار گرفته اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران