پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452898 تاریخ : 1398/01/25-09:50:15
,1,
افزایش 102 درصدی استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران

در اسفندماه 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 رقم خورد

افزایش 102 درصدی استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران

استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از 102 درصد افزایش روبرو شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنش‌های درگاه‌های همراه‌بانک در ماه پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال 96 از 102 درصد فراتر رفت. همچنین تعداد تراکنش‎های صورت‌گرفته در اسفندماه سال‌گذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از 20 درصد و مبلغ این تراکنش‌ها 30 درصد افزایش داشته است. 

علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از 58 درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، 74 درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده 71 درصد افزایش داشته است. 
در این میان ارائه خدمات متنوع بانکی توسط بیش از 5 هزار و 100 خودپرداز این بانک در سراسر کشور به عنوان دومین بانک دارنده بیشترین خودپرداز در شبکه بانکی نیز، منشأ خدمات گسترده‌ای در اقصی نقاط کشور است. خودپرداز سیار و ثابت بانک صادرات ایران در ارائه سریع و به‌موقع خدمات و همچنین تجمیع کمک‌های مردمی برای سیل فروردین‌ماه سال‌جاری کشور نقش محوری ایفا کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران