به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین ،دوره های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.
خاطر نشان میشود عنوان نخستین دوره از این برنامه های آموزشی « ارتباطات اثربخش و مشتری مداری در موسسه اعتباری کاسپین » میباشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت 10 روز با هدف بهره مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.
یادآور میشود شرکت کننده گان این دوره ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهینامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.