پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348422 تاریخ : 1397/02/18-14:00:41
,3,
آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

آغازدوره جدید برنامه های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین

دوره جدید برنامه­ های آموزشی کارکنان موسسه اعتباری کاسپین با هدف ارتقای مهارتهای شغلی آنان به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بانکی در سطح شعب این موسسه از روز یکشنبه مورخ 1397/02/16 آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین ،دوره­­ های آموزشی مذکور توسط معاونت توسعه منابع انسانی موسسه طراحی گردیده و  در نظر است تا کارکنان موسسه در کلیه رده­ های شغلی در کنار فراگیری مباحث بانکداری و تخصصی، اصول ارتباط با مشتریان و علوم رفتاری را نیز بیاموزند.

خاطر نشان می­شود عنوان نخستین دوره از این برنامه­ های آموزشی « ارتباطات اثربخش و مشتری­ مداری در موسسه اعتباری کاسپین » می­باشدکه از روز یکشنبه هفته جاری آغاز و به مدت 10 روز با هدف بهره ­مندی از دستاوردهای علمی جدید برای جلب رضایت مشتریان و ایجاد امکان ارائه خدمات مطلوبتر ادامه خواهد یافت.

یادآور می­شود شرکت کننده­ گان این دوره­ ها، پس از پایان دوره در آزمون مربوطه شرکت و پس از موفقیت، گواهی­نامه آموزشی خود را دریافت خواهند کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 202
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران