به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، در همین راستا همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر معنوی هموطنان به عتبات عالیات، عملیات اجرایی این طرح، از روز شنبه سیزدهم مهرماه، با برپایی تعمیرگاههای صحرایی و ارسال قطعات و لوازم یدکی به نمایندگیهای شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق، آغاز شد.
این شرکت که از مرداد ماه سال جاری در تدارک ارائه خدمات به زائرین حرم حسینی در ایام اربعین است، پس از سفارشگذاری، تامین و بستهبندی، تجهیزات و قطعات مورد نیاز طرحِ «خیمه زدیم راه را...» را به نمایندگیهای شهرهای مرزی منتهی به کشور عراق ارسال و علاوه بر تجهیز نمایندگیهای مذکور، همچون سنوات گذشته، چند تعمیرگاه صحرایی نیز به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات در منطقه برپا کرد.
در این برنامه نزدیک به 1450 مرکز خدماتی ایرانخودرو، شامل بیش از 30 نمایندگی مجاز به صورت یکشیفت و دو شیفت و 60 فروشگاه مجاز در شهرهای نزدیک به مرز عراق؛ 1360 اکیپ امداد جادهای، پایگاه و تعمیرگاه صحرایی مستقر در پارکینگهای مرزی شهرهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی؛ موتورسوار، امدادگر بالینی، امدادگر حمل، سرویس اتوکلیک و کانکس آماده ارائه خدمات به زائرینی خواهند بود که با خودروی شخصی به سمت مرزها حرکت میکنند.
گفتنی است در ایام مشابهِ سال گذشته، این شرکت موفق شد نزدیک به 12 هزار خدمت در طول مدت این سفر به هموطنان، ارائه و طبق نظرسنجی صورت گرفته، رضایت کامل 75 درصد از مشتریان را نسبت به ارائه این خدمات دریافت کند.
طرح اربعین امسال با عنوان «خیمه زدیم راه را...»، برای پنجمین سال متوالی در مسیر پیادهروی عشاق اهل بیت (ع)، اجرا میشود، با این امید که هموطنان با آسایش و ایمنی و اطمینان از همراهی حوزههای خدماتی عازم این سفر معنوی شوند.
همچنین برای دومین سال متوالی، مجموعه آموزشی و کلیپهای متنوع تلویزیونی ویژه ایام اربعین توسط خدمات پس از فروش ایرانخودرو، به منظور آگاهیبخشی به هموطنانی که با خودرو شخصی به سمت مرزها سفر خواهند کرد، تهیه و تدوین شده است که به مرور از طریق شبکههای سیما و شبکههای مجازی، پخش خواهد شد.
شرکت ایساکو ضمن آرزوی قبولی طاعات از هموطنان گرامی خواست تا در صورت نیاز به هر گونه خدمات امدادی با مرکز پاسخگویی ایرانخودرو به شماره تماس 096440 تماس حاصل کنند.