به گزار ش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی در این زمینه اظهار کرد: به منظور توانمندسازی و ارزشآفرینی برای همکاران بانک و استفاده از ابزارها و شیوههای نوین در آموزش، "سامانه آموزش الکترونیکی بانک دی" راهاندازی شده است.
مجتبی حیدری با بیان اینکه این امر با توجه به اهمیت رشد و بالندگی کارکنان شاغل در بانک برنامهریزی شده است، افزود: پیشرفت و تحولات سریع علم و فنآوری همراه با تحولات وسیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایجاب میکند که نیروی انسانی شاغل در مجموعه به عنوان مهمترین عامل توسعه یک سازمان به منظور همگامی و همراهی با تحولات مذکور و با استفاده از فرصتها و شرکت در دورههای آموزشی ضمن خدمت بتوانند به عنوان عنصری فعال و موثر در جهت تحقق اهداف خود و بانک، نقش لازم را ایفا کنند.
وی افزود: از آنجا که شرکت در دورههای حضوری مستلزم صرف زمان و هزینههای زیادی برای کارکنان و بانک است، لذا برای رفاه حال بیشتر همکاران و نیز بهرهگیری از ابزارهای نوین تصمیم به برگزاری دورههای آموزشی غیر حضوری گرفته شده است.
حیدری با بیان اینکه اولین دوره آموزش غیر حضوری هم زمان با حلول ماه ربیعالاول از روز چهارشنبه سوم دی ماه برگزار خواهد شد، متذکر شد که محتوای اولین دوره باعنوان مدیریت استرس به صورت application بر روی تبلتهای همکاران نصب شده و اداره آموزش به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به آنان است.