به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بانک آینده، در چارچوب این تفاهم نامه که به امضای نادر خواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و علی رحیم پور، مدیرعامل و امیررضا خادم ازغدی عضو هیات مدیره شرکت هگتا رسید، سطح همکاری های متقابل برای ایجاد و گسترش بسترهای مناسب در حوزه گردشگری و تعاملات مالی، بانکی و بیمه ای، ارتقا خواهد یافت.
نادر خواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده، با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه از آمادگی بانک آینده برای ارائه سبد متنوع محصولات و خدمات این بانک به شرکت هگتا و زیرمجموعه های مربوط خبر داد که از آن جمله می توان به خدمات اعتباری، ضمانت نامه ها و ارائه تسهیلات ویژه هلدینگ هگتا و شرکت های تابعه و نیروی انسانی آن ها و نیز دیگر محصولات تعریف شده بانک در قالب طرح های «آینده داران»، «کارگشا»، «طراوت»، «مردم یار»، «ایران کارت» و «سفرکارت» اشاره کرد.
علی رحیم پور، مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تأمین (هگتا) با اشاره به گستره و تنوع فعالیت های این هلدینگ گفت: حضور هگتا در حوزه های مختلف هم چون گروه هتل های هما، شرکت حمل ونقل ریلی رجا (بزرگ ترین ناوگان حمل ونقل ریلی کشور)، شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی، گروه هتل های هما و دیگر بخش های اقامتی و پذیرایی؛ این شرکت را به عنوان زیرمجموعه تأمین اجتماعی و یک نهاد عمومی غیردولتی بسیار برجسته کرده است.
به گفته وی ، باید این مجموعه را بستر مناسبی برای مبادلات مالی، بانکی و بیمه ای و هم چنین بازار بزرگی برای خرید و تأمین امکانات و مایحتاج افراد تحت پوشش دانست و از این تفاهم نامه، به عنوان قراردادی برد-برد، یاد کرد.
ارائه خدمات به مجموعه بانک آینده و شرکت های تابع در حوزه گردشگری و تورگردانی و مواردی هم چون: خدمات اقامتی و پذیرایی بدون هیچ گونه محدودیتی برای مجموعه بانک آینده از جمله موارد مطرح شده از سوی مدیرعامل شرکت هگتا بود.
در این نشست، تفاهم نامه های جداگانه ای نیز مابین شرکت هگتا با بیمه رازی و مجموعه بازار بزرگ ایران (ایران مال) منقعد شد.