شفیعی تاکید کرد: نیروهای انسانی در سازمان بزرگی مانند بانک ملی ایران باید بیاموزند که چگونه خود را با تغییرات سریع بانکداری نوین ، تطبیق داده و چابک تر از قبل عمل کنند.
وی افزود: جایگاه بانکداری در کشور ما متعالی است اما باید نحوه فعالیت های این حوزه با دریافت آموزش های جدید، به روز رسانی شود .
رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: راز توسعه یک سازمان در سرمایه انسانی تاب آور و آموزش دیده و به دنبال آن اجرای روش های جدید در حوزه های کاری مختلف است.
وی تاکید کرد: انعطاف پذیری کارکنان در مقابل تغییرات پر سرعت تکنولوژی بانکداری و آموزش پذیری آنها، لازمه حیات سازمان ها در دنیای امروز است.
شفیعی در پایان ضمن تاکید بر اینکه بخش آموزش بانک در سال های اخیر با سرعت قابل قبولی با برنامه های کلان مدیریتی و تکنولوژی های نوین آموزشی همراه شده است، خواستار همسان سازی خدمات بانکی و رفتارهای سازمانی متناسب با تغییر نوع مخاطبان و ذایقه های نسل جدید شد.
مهدی لطیفی رئیس اداره کل آموزش نیز در این کارگاه، رویه های آموزشی موجود در بانک را همسو با اهداف کلان مدیریتی و کاربردی کردن آن دانست و گفت: کارشناسان این بخش، جدیدترین شیوه های آموزشی و بهترین اساتید را در دوره های آموزشی به کار می گیرند تا اثربخشی نهایی این فرایند در عملکرد بانک به خوبی نمایان شود .
وی افزود: مهم ترین هدف آموزش نیروی انسانی اعمال تغییرات سریع در بانک ملی ایران همراستا با تغییرات گسترده بانکداری در جهان است.
حمید صفای نیکو ، رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارائه کرد .
گفتنی است در نخستین روز این کارگاه، دغدغه های آموزشی کارکنان مطرح و مورد نقد و بررسی قرار گرفت . در روز دوم برگزاری این همایش نیز اساتید برجسته در پنل های تخصصی حضور یافته و چشم انداز و ضرورت های آموزش نیروی انسانی در بانک ملی ایران، با همفکری و تبادل تجربه معاونان و کارشناسان آموزش در سراسر کشور مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.