به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مرکز برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشتریان، دستگاه هایی همچون خودپرداز، خوددریافت، واگذاری الکترونیک چک و تحویلدار اتوماتیک، نصب و راه اندازی شده است.
این خودبانک، دومین خودبانک راه اندازی شده از سوی بانک ملت در 10 روز گذشته است. نخستین خودبانک در خیابان شریعتی تقاطع پل سیدخندان ارائه خدمات به مشتریان را آغاز کرده است.
علیرضا لگزایی، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل بانک ملت در مراسم آغاز به کار خودبانک خیابان بهبودی گفت: این بانک در صدد است تا این مراکز را در نقاط دارای پتانسیل در سطح کشور راه اندازی کند.
وی با بیان این نکته که راه اندازی این مراکز به دلیل عدم نیاز به وجود کاربران شعبه، باعث کاهش هزینه های بانک خواهد شد، ادامه داد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی، سیاست تنظیم شبکه کانال های ارائه خدمت بانک ملت به سمت ترکیبی از شعب فیزیکی و سلف سرویس یا خودبانک، پیش خواهد رفت.
عضو هیات مدیره بانک ملت، کاهش هزینه، مشتری پسندی مراکز خودبانک به دلیل ترکیب سنی جمعیت کشور و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان را از تبعات راه اندازی خودبانک ها خواند و افزود: خودبانک، سطح پیشرفته و مدرن پایگاه های شبانه روزی با افزوده شدن قابلیت های جدید است که توسعه آن در دستور کار بانک ملت قرار دارد.