بانک پارسیان برای حفظ و ارتقای جایگاه خود در حوزه بانکداری الکترونیک درذهن مردم و مشتریان با ایده ای متفاوت و به روز اقدام به اجرای کمپین تبلیغی چند رسانه ای برای آشنایی مخاطبان با خدمات الکترونیک کرده است.
دکترمالکی هدف ازاین طرح را ایجاد زمینه دسترسی آسان برای استفاده از خدمات بانک پارسیان در سراسر کشور، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از خدمات الکترونیک و همچنین افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان اعلام کرد.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان با تاکید براین که تقویت و گسترش بانکداری الکترونیک یکی از مهمترین استراتژیهای این بانک است، افزود: توسعه و ارتقای بانکداری الکترونیک، یکی از مسائل مهمی است که امروزه از ضروریات صنعت نوین بانکداری به حساب می آید که ویژگیهایی چون ایجاد و افزایش فرصت در ارائه نوآوری، حفظ مشتریان، ایجاد فرصت برای جستجوی مشتریان جدید در بازارهای هدف و ... رادر برمی گیرد.
نکته مهمی که در این کمپین مورد تاکید است استفاده از شعار" یک ذره e به زندگی اضافه کن! " است که علامت اختصاری e در این شعار به مفهوم رمز و دروازه ای است به دنیای الکترونیک و استفاده از خدمات آن که امنیت، دقت، سرعت، آرامش و هوای پاک را به عنوان ارزش افزوده ای برای کاربران خدمات الکترونیک بانک پارسیان به ارمغان می آورد.