به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، همت الله حسین زاده در نشست برخط با رؤسای شعب سراسر کشور اظهار داشت: در چند روز آینده فرایند ارائه تسهیلات غیرحضوری برای جامعه هدف بنیاد شهید بر بستر اپلیکیشن جت دی راه اندازی می شود که شعب می بایست در ترویج و بازاریابی درگاه های غیرحضوری برای مشتریان کوشا باشند.
وی با قدردانی از تلاش تمامی کارکنان بانک دی در تحقق اهداف سه ماهه ابتدایی سال جاری گفت: در رقابت تنگاتنگ و نزدیک بانک ها در شرایط رکود اقتصادی ناشی از کرونا، رشد 14 درصدی منابع بانک دی در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش تعهدات و رشد مصارف، دستاوردهای بزرگ برای این بانک است.
مدیر امور شعب بانک دی با اشاره به موفقیت برنامه های بانک در کاهش هزینه تمام شده پول گفت: با تدابیر مدیریتی و تلاش همکاران شعب، شاهد یک جهش اساسی در کاهش قیمت تمام شده پول در بانک هستیم.
حسین زاده راه اندازی باجه های خدمات بانکی در مراکز بنیادشهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدامات اثربخش بانک دانست و تصریح کرد: با یک عزم همگانی و همدلی میان مدیران ارشد بانک و بنیاد شهید و امور ایثارگران، باجه های ارائه خدمات بانکی در 70 مرکز بنیادشهید راه اندازی شده است.
وی منابع انسانی را مهم ترین عامل موفقیت سازمان دانست و عنوان کرد: یکی از اهداف مدیریت امور شعب، ایجاد زمینه های علاقه مندی همکاران برای فعالیت مؤثر در شعب و تبدیل شعب به محل ارتقای نیروهای سرآمد سازمان است.
در پایان این نشست کارنامه عملکردی شعب بررسی و برنامه های آتی شعب در سه ماهه دوم سال جاری تشریح شد.