پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303841 تاریخ : 1396/06/19-08:25:09
,2,
اعتبارسنجی مطلوب در دستور کار بانک ملی ایران

اعتبارسنجی مطلوب در دستور کار بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: مقدمات «اعتبارسنجی مطلوب» در بانک ملی ایران در حال پیاده سازی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی، محمود شایان با بیان این که یکی از مهمترین ریسک های بانک ها، ریسک اعتباری است، گفت: کمیته بال به بانک ها توصیه کرده گزارش ها و اطلاعات موجود در سامانه اعتبارسنجی به عنوان مکمل سیستم های رتبه بندی داخلی به منظور شناخت مناسب از مشتریان اعتباری استفاده شود.

وی افزود: از سوی دیگر سامانه اعتبارسنجی عمدتا به بررسی تمایل پرداخت و رفتار اعتباری مشتری پرداخته و سیستم های رتبه بندی داخلی بانک ها توانایی بازپرداخت مشتریان را مورد توجه قرار می دهد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران اظهار کرد: بهره گیری از این سیستم ها موجب دستیابی به شناختی کامل از مشتری و در نتیجه تصمیم صحیح در اعطای اعتبار به مشتری می شود.

 وی تاکید کرد: بانک ملی ایران در صدد است با توانمندسازی منابع انسانی بخش اعتباری از یک سو و همچنین پیاده سازی زیرسیستم رتبه بندی داخلی متقاضیان اعتباری در سامانه جامع تسهیلات و تعهدات از سوی دیگر، اعتبارسنجی مطلوبی را در دستور کار قرار دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 204
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران