پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 682274 تاریخ : 1403/01/28-19:09:54
,14,
آشنایی با هتل سنتی نیایش شیراز

آشنایی با هتل سنتی نیایش شیراز

هتل سنتی نیایش شیراز یکی از زیباترین هتل های این شهر است که سبکی سنتی و تاریخی دارد. درواقع، بسیاری از گردشگران این هتل را به دلیل سبک سنتی آن انتخاب می کنند. حتی بسیاری از گردشگران خارجی برای دیدن هتل های سنتی مانند هتل نیایش به این شهر تاریخی سفر کرده تا با تاریخ شیراز بیشتر آشنا شوند. برای رزرو این هتل زیبا می توانید به سایت و اپلیکیشن فلای تودی مراجعه و یا با پذیرش هتل تماس بگیرید. در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها و امکانات این هتل زیبا و سنتی می پردازیم.

معرفی هتل سنتی نیایش شیراز

ساخت بنای تاریخی و زیبا به حدود 100 سال پیش برمی گردد و در واقع، این مکان برای برگزاری جلسات انجمن ادب شیراز مورداستفاده قرار می گرفته است. همچنین، اولین چاپخانه شیراز در این مکان راه اندازی شده تا چاپ نخستین روزنامه شیراز در آن زمان در این مکان صورت گیرد.

این ساختمان در دو طبقه ساخته شده و در سال 1388 بازسازی شده است و هم اکنون از آن به عنوان یک هتل سنتی در شهر با عنوان هتل سنتی نیایش شیراز استفاده می شود. در پروسه بازسازی، کلیه امکانات و تجهیزات هتل به طور کامل با بهترین امکانات و تجهیزات روز دنیا تعویض شده و بالاترین امکانات برای رفاه مسافران در این هتل استفاده شده اند.

بررسی امکانات هتل سنتی نیایش شیراز

این هتل به عنوان یکی از هتل های سه ستاره شیراز به شمار رفته که هرساله پذیرای هزاران گردشگران است. درواقع، قیمت مناسب و اقتصادی و همچنین بافت سنتی این هتل باعث شده تا بسیاری از گردشگران اقامت در آن را به سایر هتل ها در شیراز ترجیح دهند.

از مهمترین امکانات تفریحی این هتل می توان به سونای خشک، سونای بخار و جکوزی اشاره کرد. همچنین، این امکانات به صورت رایگان در اختیار گردشگران گرامی قرارمی گیرند. درواقع، مهمانان گرامی می توانند پس از برگشتن از تفریح و بازار در سونا و جکوزی بدن خود را ریلکس کرده و با آرامش کامل به خواب بروند. دیگر امکانات این هتل شامل

صندوق امانات، پارک بازی کودکان، لاندری، اینترنت رایگان، اتاق چمدان و ترانسفر رایگان فرودگاهی هستند. همچنین، مسافرانی که با ماشین شخصی به این هتل سفر می کنند؛ می توانند از پارکینک روباز و سرپوشیده برای پارک ماشین خود استفاده کنند. علاوه براین، هتل به درخواست مسافران با تورهای محلی برای گشت و گذار نیز هماهنگ می شود.

رستوران هتل سنتی نیایش شیراز

از مهمترین لذت های هر سفری صرف غذا است. در این هتل زیبا و سنتی، فضاهای مختلف و زیبایی برای صرف انواع نوشیدنی و غذا وجود داشته که مهمانان با توجه به سلیقه خود می توانند آن ها را انتخاب کنند. درواقع، به قدری خدمات هتل در این زمینه زیاد است که مسافران نیازی به خروج از هتل و رفتن به مکان های دیگر برای صرف غذا و نوشیدنی ندارند. رستوران سنتی دلگشا از زیباترین رستوران های هتل نیایش بوده که ظرفیتی در حدود 100 نفر دارد و انواع غذاهای خوشمزه را در وعده ناهار و شام برای مهمانان سرو می کند.

رستوران سوته دلان از دیگر رستوران های این هتل است که برای پذیرایی از 80 مهمان ظرفیت دارد و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان گرامی است. کافی شاپ هتل سنتی نیایش شیراز در بام آن واقع شده و دو حالت روباز و سرپوشیده دارد که مهمانان با توجه به سلیقه خود می توانند یکی از این دو حالت را برای صرف انواع نوشیدنی و کیک انتخاب کنند. چایخانه سنتی این هتل زیبا نیز در محوطه هتل واقع شده و از ساعت 10 تا 23 شب مهمانان می توانند در آن به صرف چای بپردازند.

اتاق های هتل سنتی نیایش شیراز

این هتل زیبا از چند ساختمان تشکیل شده که شامل هاستل، واحدهای اقامتی اقتصادی و اتاق های میراثی هستند. در مجموع هتل دارای 67 اتاق در دو طبقه است که عبارت انداز:

  • 5 اتاق یک تخته

  • 26 اتاق دو تخته

  • 19 اتاق سه تخته

  • 10 اتاق چهار تخته

  • 2 اتاق پنج تخته

  • 5 اتاق شش تخته

همچنین، در محوطه هتل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود داشته تا مهمانان در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. درواقع، بعضی از اتاق های ارزان و اقتصادی فاقد سرویس بهداشتی بوده و به همین دلیل، سرویس هایی در محوطه برای رفاه مهمانان گرامی قرار داده شده است.

سخن آخر

هتل سنتی نیایش شیراز یکی از بهترین هتل های شیراز است که نسبت به سایر هتل ها قیمت بسیار مناسب و اقتصادی دارد. همچنین، در این هتل سنتی چند رستوران و چایخانه وجود داشته تا مهمانان گرامی با توجه به سلیقه خود بتوانند رستوران موردنظر را انتخاب و از صرف چای در چایخانه سنتی نیز لذت ببرند. اگر قصد سفر به شیراز را دارید، می توانید این هتل را با بهترین قیمت از فلای تودی رزرو کنید. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم درباره هتل سنتی نیایش در شهر زیبای شیراز را به دست آورید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 188
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران