پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 594857 تاریخ : 1400/12/21-16:18:27
,10028,22,
اسکندر کاکایی مدیرکل تأمین  اجتماعی استان کرمانشاه شد

اسکندر کاکایی مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، اسکندر کاکایی به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه معرفی و از خدمات ایمان بیوس، مدیر کل سابق تأمین اجتماعی این استان تقدیر شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی، معاون استاندار کرمانشاه، مسئولین استانی، نمایندگان تشکل های شرکای اجتماعی و همکاران تأمین اجتماعی استان برگزار شد.

دکتر ابوالفضل عفت نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: "در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که پذیرفتن مسئولیت بر پایه خدمت به خلق هست، مثل یک دو امدادی است که با هدف مشخص و شرایط و زمان مشخص فردی قبول مسئولیت می کند و بعد از آن فردی دیگر با نفس تازه و فکر و ایده تازه جایگزین می شود و فارغ از بحث بازنشستگی برخی از مدیران کل محترم، این موضوع دلیلی مطلوب برای جابجایی های مدیریتی است که نفر جایگزین با تجربه گذشته و انرژی و نفس تازه می تواند وضعیت مطلوب تری برای شرکای محترم سازمان شامل: بیمه شدگان،بازنشستگان و کارفرمایان محترم، در مقایسه با گذشته، فراهم و ایجاد نمایند".

وی در ادامه افزود: "همانطوری که دکتر عبدالملکی وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی کشور، وزارتخانه و زیر مجموعه هایش را متعلق به مردم و وزارت مردم می دانند، ما نیز معتقدیم حق بیمه ای که به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می شود، امانت مردم است و ما در سازمان تأمین اجتماعی در واقع امانتداران مردم هستیم و ضمن تبریک به آقای کاکایی به عنوان مدیرکل جدید، انتظار داریم در دولت مردمی سیزدهم با رویکردی بیش از پیش قوی و دلسوزانه تر از قبل، همه مدیران و کارکنان مردمی و دغدغه مند مردم باشند و در مسیر ارائه خدمت مطلوب و مناسب به مردم تلاش نمایند".

اسکندر کاکایی مدیر کل جدید تأمین اجتماعی کرمانشاه ضمن تشکر از آقای بیوس و آرزوی بهترین ها برای ایشان، از وی به عنوان مدیری پاکدست و مومن یاد کرد. وی اظهار داشت: "با همراهی و همکاری همکاران صدیق، پاکدست، دانا و متخصص در امور سازمان و مسلط به قوانین و مقررات مربوطه، نهایت سعی و تلاش خود را برای رعایت قوانین و مقررات سازمان و کسب رضایت حداکثری و مطلوب آنان خواهیم کرد و همچنین تلاش خواهم کرد نهایت همکاری را با دستگاه های اجرایی استان در مسیر موفقیت و سربلندی شرکاء سازمان تأمین اجتماعی و حفظ و صیانت از منابع و صندوق بین النسلی و حق الناس سازمان، داشته باشم".

ایمان بیوس مدیرکل سابق تأمین اجتماعی استان کرمانشاه نیز ضمن تشریح و تبیین عملکرد خود در دوره تصدی مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از همراهی و همدلی شرکاء اجتماعی سازمان و همکاران صف و ستاد این اداره کل تشکر و برای آقای اسکندر کاکایی آرزوی موفقیت و ارائه خدمت مطلوب به مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه کرد.

متن حکم انتصاب اسکندر کاکایی، مدیرکل جدید تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بدین شرح است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه منصوب می شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم؛ از جمله عدالت محوری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری، در تحقق مأموریت ها و الزامات تأمین اجتماعی در بخش بیمه ای به شرح ذیل همت گمارید:

  • توسعه فرهنگ بیمه ای در آحاد جامعه و لزوم آگاهی بخشی به بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران نسبت به حقوقشان در تأمین اجتماعی
  • برنامه ریزی و تلاش مستمر در راستای توسعه پوشش بیمه تأمین اجتماعی همگانی با شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بیمه شدگان جدید
  • توجه ویژه به برنامه محوری و تلاش در جهت تحقق برنامه های تحولی در ارائه خدمات بیمه ای و عملیاتی نمودن آن در سطح استان
  • تمرکز راهبردی بر استفاده از روش های نوین در خدمت رسانی به مردم در حوزه بیمه ای با رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری و تحقق تأمین اجتماعی هوشمند
  • توسعه فرهنگ خدمت محوری به ذینفعان با سرلوحه قرار دادن اخلاق دینی در سازمان، حسن رفتار با مراجعین، همکاران و شرکای اجتماعی
  • تلاش در جهت جلب رضایت و اعتماد مردم شریف استان کرمانشاه با رفع موانع اداری و سازمانی و تعامل مستمر با افکار عمومی از طریق کارآمدی، پاسخگویی و شفافیت در تأمین اجتماعی
  • استفاده حداکثری از ظرفیت ها و سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و لزوم شایسته گزینی در انتصابات
  • تلاش در جهت وصول منابع معوق سازمان به منظور صیانت از اموال و دارایی های بیمه شدگان

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران