به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک در آذر ماه سال جاری به طور میانگین روزانه حدود 21 میلیون تراکنش از طریق سیستم سپهر و در مجموع 629 میلیون و 40 هزار تراکنش موفق مالی انجام داده اند. این میزان بیانگر رشد 17 درصدی تعداد کل تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک می باشد .
براساس این گزارش بانک صادرات ایران در راستای همسویی با بانکداری نوین، جلب رضایت و تامین رفاه و آسایش مشتریان و همچنین صرفه جویی دروقت و هزینه هموطنان از سال 79 نسبت به نصب و راه اندازی سیستم پردازش هوشمند رایانه ای (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت وامنیت بالای سیستم سپهر، استقبال مردم از این سیستم زیاد بوده به طوری که تا پایان مهر ماه امسال بیش از 53 میلیون حساب الکترونیکی توسط هموطنان درشعب این بانک افتتاح شده است.
گفتنی است این بانک با 394 هزار مشتری اینترنتی با میانگین بیش از 10 میلیون تراکنش در ماه با رشد 26 درصدی، صدور حدود44 میلیون انواع کارتهای الکترونیک و با 2700 شعبه شعبه داخلی و 21 شعبه خارجی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.