یک میلیون و 300 هزار نفر ارز اربعین خود را از اپلیکیشن بله تهیه کردند. این اپلیکیشن 80 درصد از کل ارز اربعین فروخته شده در شبک? بانکی کشور را بله به خود اختصاص داده است. اپلیکیشن بله امکان خرید ارز اربعین را برای زائرین فراهم کرد. این قابلیت به کاربران این امکان را داد تا به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، ارز مورد نیاز خود را خریداری کرده و تنها برای دریافت آن به شعب منتخب بانک ملی و پست بانک مراجعه کنند. این خدمت با هدف تسهیل در انجام امور مالی زائرین و جلوگیری از مشکلاتی مانند هدر رفت زمان و… ارائه شد.
کمک یار هوشمند زائرین
در کنار این امکانات، اپلیکیشن بله با ارائه قابلیت اعلام وضعیت و دستیار هوش مصنوعی اربعین ، به زائرین کمک کرد تا در طول سفر خود از وضعیت همسفرهای خود، مسیرها، تراکم جمعیت و نکات مهم سفر آگاه شوند.
دستیار هوش مصنوعی بله با ارائه اطلاعات مفید و پاسخگویی به سوالات زائرین، تجربه ای ایمن و راحت تر را برای آن ها فراهم کرد. این بازو با بهره گیری از هوش مصنوعی توانست به بیش از سه میلیون سوال زائران پاسخ دهد و از این طریق نیازهای اطلاعاتی آن ها را به صورت دقیق و سریع برطرف کند. این دستیار هوشمند، به زائران اطلاعات جامع و دقیقی درباره مسیرها، مواکب و مراکز درمانی و سایر جزئیات سفر ارائه کرد.
سامانه اعلام وضعیت اربعین بله
یکی دیگر از خدمات اربعینی این اپلیکیشن سامانه اعلام وضعیت بود. زائرین اربعین از این سامانه چهار میلیون و پانصد هزار بار استفاده کردند. سامانه اعلام وضعیت اربعین به زائران این فرصت را داد که وضعیت خود را بدون نیاز به اینترنت و به صورت رایگان به اطلاع دیگران برسانند و از این طریق آرامش خاطر برای خانواده ها و دوستان خود ایجاد کنند.
ارائه خدمات ارتباطی، اطلاع رسانی و خدمات مالی، بانکی بر بستر فناوری و تکنولوژی از اقدامات این اپلیکیشن است که به همراه تنوع، کارآمدی و تمرکز بر نیازهای جامعه ایرانی در حال به روزرسانی است. اپلیکیشن بله در تلاش است با ارتقاء زیرساخت ها و افزودن قابلیت های جدید به زیست بوم دیجیتال مردم ایران تبدیل شود.