پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 589190 تاریخ : 1400/07/02-09:55:06
,13,
استقبال از محصولات »رطب ثمین بم« در 5 قاره جهان

حامدبدر آبادی مدیر عامل شرکت رطب ثمین بم

استقبال از محصولات »رطب ثمین بم« در 5 قاره جهان

شرکت خدماتی بازرگانی خرمای ثمین در سال 1384 تاسیس شــد و در حال حاضر از بزرگتریــن تولیدکننــدگان و صادرکنندگان خرمای ایران اســت.

به گزارش بانک و صنعت، امــروزه محصولات این شرکت شامل ارقام مهم و صادراتی خرما از با کیفیتترین محصوالت نخلستانهای مناطق مختلف کشــور تامین و در انــواع جعبه ها و ظروف با وزن های مختلــف و گرماژ متفاوت و منطبق با استانداردهای بین المللی سورت و بسته بندی می شود و علاوه بر عرضه داخلی این محصولات در فروشگاه های بزرگ کشور و شــبکه توزیع صنایع غذایی در شــهرها و اســتان های مختلف، در بــازار صادراتی نیز دســتاوردها و موفقیت های ویژه ای داشته و به 14 کشور در 5 قاره جهان از آمریکا و اروپا گرفته تا آســیای و آفریقا و اقیانوسیه، شاهد عرصه محصــولات با کیفیت شــرکت رطب ثمین بم هستیم.

حامد بدرآبادی مدیر عامل شــرکت رطب ثمین بم در حاشــیه نمایشــگاه اگروفود، با نشریه اقتصاد و نمایشگاه، گفت و گویی انجام داده و به دســتاوردهای عمده این شرکت در
بازار داخلی و صادراتی اشاره کرده است.
ضمن معرفی خود، سوابق اجرایی تان را شرح دهید؟
حامــد بدرآبادی مدیر عامــل و بنیانگذار شــرکت خدماتی بازرگانی رطــب ثمین بم هستم که در ســال 1384 تاسیس گردیده و در حال حاضر یکی از بزرگترین و موفق ترین فعالین به نام صنعت خرمای ایران است.

فعالیت های شرکت رطب ثمین بم« را تشریح کنید ؟
زمینه فعالیت این شــرکت تولید و بســته بنــدی انــواع خرمای ایــران تحــت عنوان برندهــای امتیاز ، یــام و رامیــا و... که در بــازار داخلــی و همچنین صــادرات حضور
چشمگیری دارند.

وجه تمایز محصوالت رطب ثمین بم« با نمونه های مشابه در بازار چیست؟
وجــه تمایز محصــولات خرمــای ثمین کیفیت بالای محصول و بســته بندی آن و پشــتیبانی تامیــن در بازار هــای داخلی و خارجی است.

برای گسترش فعالیت های خود چه برنامه و طرح های توســعه ای در دست اقدام دارید؟
این شــرکت جهــت پاســخگویی بهتر و سریعتر به خریداران قدیمی و گسترش بازار خود اقدام به تاســیس مجتمع شماره 2 خود مجهز به امکانات به روز و رعایت اســتاندارد های داخلــی و بین المللــی در منطقه ویژه اقتصادی ارک جدید با ظرفیت سالانه 7500تن انواع خرما نموده است.

شرکت شما تاکنون موفق به کسب چه افتخارات و دســتاوردهایی شــده است؟
کســب مقام صادر کننده برتــر خرما در ســالهای 97 و 98 و همچنین کار افرین برتر سال 99 از مهمترین افتخارات خرمای ثمین می باشد.

در زمینه مشــتری مداری چه گام هایی برداشته اید؟
حفظ کیفیت و تامین به موقع و پیوسته محصــولات از مهمتریــن عوامــل رضایت مشتریان این شرکت است.

فعالیت شما چه نقشی در افزایش اشتغال زایی داشته و چه برنامه ای برای افزایش آن دارید؟
در حال حاضر این شــرکت در دو مجموعه خود بــرای 380 نفــر به صورت مســتقیم و بیــش از 100 نفر به صورت غیر مســتقیم شغل ایجاد کرده است کسب کار افرین برتر
بزرگترین مهر تایید بر این واقعیت است
.
مهمترین چالش هــا و موانع پیش روی شرکت شما چیست و چه برنامه ای برای حل آن ها پیشنهاد می کنید؟
مهمترین چالــش در حــال حاضر عرضه محصــولات خرمــا بــدون نظــارت و فاقد استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت در داخل کشور اســت، همچنین ”رفع تعهد ارزی ”و قوانین و بخشــنامه های خلق الساعه مربوط به آن بزرگترین مانع و مشکل صادر کنندگان این حوزه است.

در عرصــه صــادرات چــه دستاوردهایی داشته است؟
عرضه محصولات متنوع با برندهای مختلف در 14 کشور از پنج قاره دنیا و کسب عنوان صادر کننده برتر در دوســال پیاپی نشــان دهنــده رویکرد صادرات محور این شــرکت
است.

چــه ارزیابــی از وضعیت صنعت غذایی و کشاورزی دارید؟ و برای بهبود این صنعت در ایران چه راهکارهایی را پیشنهاد می کنید؟
ظرفیــت صنعــت مــواد غذایی ایــران از بزرگتریــن در خــاور میانه میباشــد لیکن مشــکلات اقتصادی داخلی و همچنین عدم ارتباطات مناســب بین المللــی باعث گردید
صادرات این صنعت به شــدت محدود شده و مشکلات زیادی برای این سرمایه عظیم ملی حاصل شود

چــه برنامه ها و اهدافــی را برای حضور در نمایشــگاه امسال دنبال می کنید؟

بازاریابی مستمر و گسترش بازار محصولات و دریافت بازخورد نظــرات مصرف کنندگان خرد و همچنین ملاقات و دیدار مشــتریان وفادار قدیمی اهم برنامه ها و اهداف شرکت

خرمای ثمین در این نمایشگاه است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران