به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران کیش، هیبت الله سمیع معاون مدیر عامل بانک تجارت ادامه داد: ایران کیش در این مدت رشد خوبی داشته است، برنامه های شرکت تحت بررسی است و در مقاطع تامین بودجه در بحث هدفگذاری به آن توجه می شود.
معاون امور سازمان و سرمایه گذاری های بانک تجارت گفت : مهمترین مبحثی که در این میان مطرح است بحث مدل کسب و کار ایران کیش است که باید مطالعه عمیقی در این حوزه شکل بگیرد و استراتژی بلند مدتی برای شرکت تدوین شود تا بر اساس آن بتوانیم هم برنامه بلند مدت داشته باشیم و هم در مقاطع سالانه روند طی آن برنامه ها را رصد کنیم.
سمیع در گفتگوی با ما اظهار کرد: انتظار داریم که در حوزه های جدید رشد خوبی داشته باشیم. درمواردی چون درگاه های اینترنتی و با توجه به تغییر نوع کسب و کارها نیاز به رشد و توجه بیشتری وجود دارد.
وی درباره این که روی کدام محصولات ایران کیش باید تمرکز بیشتری وجود داشته باشد؟ اظهار کرد: بایداز نگاه سخت افزاری به سمت نرم افزار حرکت کنیم، در این حوزه میبایست تا جایی که می توانیم تلاش کنیم. اساسا بانکداری به سمت موبایل حرکت کرده است.
سمیع درباره اپلیکیشن پات اظهار کرد: پات از لحاظ فنی و تنوع مزایایی که در خود دارد موفق بوده است اما باید به فکر رشد دربازار باشد.
معاون بانک تجارت درباره محصولات مشترک بانک تجارت و ایران کیش می گوید: قطعا در بحث محصولات مشترک این انتظار ازایران کیش وجود ندارد تا تمامی امور را برعهده بگیرد. هم در بحث آسان خرید و هم در بحث حوزه پوز و .... تمامی شبکه شعب بانک تجارت این آمادگی را برای گسترش فعالیت ها دارند و به نظر می آید باید تعامل بیشتری دراین حوزه داشته باشند تا بتوان هم افزایی لازم را شکل داد.
وی درباره پروژه آسان خرید گفت: آسان خرید ظرفیت بسیار بالایی دارد. فروش های اقساطی در حال راه اندازی است بانک در آسان خرید می تواند ضمانت خوبی به فروشنده بدهد. مخاطبین خاص آسان خرید را باید شناسایی کرد.
سمیع اظهار کرد: در مقاطعی که فروش های نسیه بلند مدت زیاد می شود موقعیت خوبی است که روی آسان خرید متمرکز شویم.
وی افزود: در حال حاضر بازار به این سمت حرکت کرده است، هر زمان که نقدینگی بازار کم و یا رکودی در بازار ایجاد می شود فروشندگان به سمت فروش اقساطی بلند مدت می روند ودرآن زمان محصول آسان خرید می تواند بسیار مفید باشد.