پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214770 تاریخ : 1395/06/14-19:00:36
,3,
از مسئولیت خود در جهت خدمت به مردم بهره ببرید

از مسئولیت خود در جهت خدمت به مردم بهره ببرید

جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در افتتاحیه چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب موسسه گفت: شما باید خودتان را برای طی کردن مسیری که باید در آن رقابت با بانکها و موسسات اعتباری که سالها از عمر فعالیت آنها می گذرد، آماده کنید .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری کوثر،  فهیمی پور با اشاره به شاخصه های یک رئیس شعبه موفق و کارآمد گفت : آشنایی بر مباحث کنترل و نظارتی ، قراردادن نظم و اطلاع از به روز ترین مسایل اقتصادی و بانکی ، تسلط بر قوانین مبارزه با پولشویی و شناخت نقاط ضعف و قوت ، ایمان به کار گروهی و تقویت روحیه کار گروهی در بین کارکنان شعبه، استقبال و ترغیب کارکنان به ارائه پیشنهاد و استفاده از نقطه نظرات آنان ، شما را در مسیری که آغاز کردید موفق می کند و شعبه ای که مسئولیت ان در اختیار شماست را نمونه و متمایز می کند .

قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به حرکت توسعه ای موسسه و اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی اظهار داشت : موسسه توانسته در مدت کمتر از سه سال به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند ، حرکت ما در نظام بانکی با شتاب ادامه دارد و در این روند صعودی دقت ، روحیه جهادی ، تجربه، تخصص و نیروهای جوان و تحصیلکرده نقش بسزایی دارند . از نام کوثر صیانت کنید و در شان نام کوثر تلاش کنید چرا که در این مسیر طی شده کوثریان تمام تلاش خود را برای حفظ و اعتلای کوثر به کار بستند .

وی یکی دیگر از شاخصه های یک رئیس شعبه موفق را مشتری مداری و احترام به ارباب رجوع در هر پست و مقامی دانست و افزود: تکریم مشتری را باید با خوشرویی، تسهیل در انجام امور و ارتباط کلامی مناسب را باید در دستور کار خود قرار دهید و مشتری که به شعبه مراجعه می کند انتظار پاسخگویی و خوش خلقی از شما دارد . باید به خواست مشتری احترام گذاشته و کارهایی که به شما ارجاع داده می شود را به بهترین وجه پاسخ دهید .

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با توجه به اختیارات رئیس شعبه اظهار داشت: یک رئیس شعبه مسئول تمام آنچه که به وی تفویض اختیار شده است، می باشد و باید از مسئولیتی که برای مدتی در اختیارش گذاشته شده است در جهت منافع سازمان و خدمت به مشتریان استفاده کند و بداند که در مقابل این مسئولیت سنگین باید پاسخگو باشد .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران