به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، درغرفه ایران کیش چند اتفاق مهم افتاده است از عرضه محصولات جدید ایران کیش و رونمایی از نسخه IOS نرم افزار پات گرفته تا آغاز کمپین کفش طلاتو پات کن (کمپینی که قرار است در آن استفاده کنندگان از نرم افزار پات ویا کسانی که بیشترین امتیاز را از طریق خرید الکترونیکی از طریق دستگاه ها ی ایران کیش به دست آورده اند طبق قرعه یا به جام جهانی روسیه بروند و یا برنده 11 کفش طلا بشوند.)
محمد لریانفرد مشاور عالی شرکت کارت اعتباری ایران کیش درگفتگوی باما از حضور این شرکت در نمایشگاه بیست و سوم می گویدو اینکه در عرصه رقابتی شرکت های پرداخت، ایران کیش قرار است چه تدبیری بیاندیشد تا همراه با رقبا و چه بسا پیشگام آنها عرصه صنعت پرداخت ایران را تداوم و بهبود بخشد.
آقای لریانفرد با نگاهی به تبلیغات این روزهای تلویزیون و سایر رسانه ها به نظر می رسد که شرکت های پرداخت به شکل جدی در رقابت بایکدیگر و همچنین در صدد تصاحب بخش بزرگی از بازار هستند . طی یک سال گذشته گویا فصل نوینی از حضور شرکت های پرداخت در کشور آغاز شده است .دراین میدان؛ ایران کیش چگونه خود را آماده فصل نوین فعالیت ها کرده است ؟
به دور از حب و بغض و تعصب ، باید بگویم شرکت ایران کیش از قدیمی ترین شرکت های پی اس پی ایران باعمری سیزده ساله بوده و در سه سال گذشته فعالیت های خیلی خوبی را در صنعت پرداخت کشور آغاز کرده است.این شرکت همواره تلاش داشته تا از رقبای خود عقب نماند . از همین روست که مدام شاهد محصولات جدید از این شرکت یا ارتقای محصولات سابق ایران کیش هستیم به تازگی نیز تمرکز خاصی برروی اکو سیستم پات داشته ایم و پات لایف را داخل این اکوسیستم معرفی کرده ایم . امیدواریم با محصولات جدید که در قالب اکوسیستم پات ،پا به عرصه خدمات پرداخت گذاشته اند بتوانیم در میدان رقابتی که شما می گویید باقی بمانیم . به هر حال اگر رقابت سازنده باشد قطعا مفیداست . اگر این رقابت ها نبود همه شرکت ها ی پی اس پی در حالت سکون می ماندند و ما شاهد این همه پیشرفت سریع نبودیم. ما نیز در فصل نوینی از شرکت های پی اس پی و رقابتشان قرار گر فته ایم و امیدواریم این فضای رقابتی هم به نفع مردم و هم به نفع شرکت باشد .
امروز غرفه ایران کیش در نمایشگاه الکامپ تا چه حد بازگو کننده تلاش این شرکت برای ماندن در فضای رقابتی شرکت های پرداخت است ؟
علاوه براینکه از محصول اندرویدی پات درنمایشگاه الکامپ رونمایی شد . محصولات جدید دیگر ایران کیش ، نیز محصولاتی منحصر به فرد در میان شرکت های پی اس پی است .فراموش نکنیم ما تنها شرکتی هستیم که حدود 14 موسسه و بانک با ما همکاری دارند و دارای نزدیک به یک میلیون دستگاه پوز در سراسر کشور هستیم .بنابراین ایران کیش از ظرفیت بالایی برخوردار است . امروز هم دراین نمایشگاه تلاش کردیم غرفه نویی داشته باشیم . علاوه براین ما برروی کارهای جدید ، مسابقات جدید ومحصولات جدید تمرکزداریم . به نظر می رسد هر شرکتی که داخل این فضای رقابتی نباشد ، عقب خواهد ماند و این امر، طبیعی است .
در این نمایشگاه از کمپین کفش طلای پات هم رونمایی شده است ماجرای این کمپین چیست؟
این شروع کمپین جدیدی است که از این نمایشگاه کلید خورد . ما به زودی شاهد تبلیغات گسترده آن از طریق تلویزیون خواهیم بود. به خاطر در پیش داشتن جام جهانی روسیه ، کسانی که در قرعه کشی این مسابقات شرکت می کنند ، می توانند برحسب شانسشان برنده سفر به کشور روسیه و دیدار مسابقات جام جهانی و یا برنده یازده کفش طلا باشند . در کمپین کفش طلا که در قالب پات لایف اجرا شده است شما می توانید با نصب نرم افزار پات و جمع آوری امتیاز در ایام فوتبالی جام جهانی صاحب یکی ازاین جوایز ویژه یعنی سفر به روسیه برای جام جهانی 2018 و یا کفش طلا شوید.
نمایشگاه الکامپ همیشه پاییزبرگزار می شد، اما اینبار زمان آن به تابستان تغییر پیدا کرده است ، این تغییر زمانی به نظرتان در کیفیت نمایشگاه تا چه میزان تاثیر گذاشته است ؟
به هر حال این تغییر بنابه سیاستگذاری سیاستگذاران الکامپ صورت گرفته است . نمایشگاه الکامپ یک نمایشگاه تخصصی صرف نیست ، نمایشگاهی است که هم کامپیوتر و هم الکترونیک را در بر می گیرد و هم دانشجویان و هم علاقه مندان و هم شرکت ها و بانک ها برای بازدید از آن به نمایشگاه میایند . شاید دراین گرمای تابستان کمی رفت و آمدها دشوارتر شود اما به هر حال مردمی که الکامپ را می شناسند در هر فصلی از آن استقبال می کنند
فکر می کنید حضور ایران کیش در نمایشگاه الکامپ امسال ، با سال گذشته چه تفاوتی داشته است ؟
ما همیشه سعی کردیم تا در نمایشگاه ها پر قدرت ظاهر و یکی از بهترین غرفه ها را داشته باشیم . حتی در یکی دو نمایشگاه نیز غرفه ایران کیش جزو برترین غرفه ها شناخته شد ، در حال حاضر هم همین طور است ، غرفه ایران کیش هم غرفه مفهمومی است و هم آنکه بخشی از آن را به پات و بخشی دیگر را به محصولات جدید اختصاص داده ایم . امیدواریم که بازدید کننده های زیادی داشته باشیم و حتما غرفه اثر گذاری هم باشد .