به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا سمیعی، مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان ادارات و مشترکین و همچنین رسانه های جمعی است، ادامه داد: روابط عمومی نشان دهنده پویایی یک شرکت است و عملکرد این مجموعه با نگاهی حرفه ای و بالنده تر، می تواند در جهت تعالی و نیل به جایگاه شایسته واقعی خود، مثمر ثمرتر بوده و ظرفیت های بیشتری را جهت بازتاب اعمال و جایگاه شرکت گاز نشان دهد.
وی اضافه کرد: با وجود تحریم ها، مشکلات روزمره اقتصادی و بیماری کووید 19 و سایر چالش ها، ترویج فرهنگ صرفه جویی و درست مصرف کردن، در سرلوحه کار و تلاش شرکت گاز استان می باشد و این برعهده روابط عمومی است که چگونه، چطور و در چه مواقعی بتواند پیام های خود را ابلاغ و نگاه حرفه ای خود را جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی و به خصوص گازطبیعی، مورد توجه عموم قرارداده و بازخورد بیشتری را از مخاطبین و مشترکین بگیرد.
سمیعی در آخر گفت: ارتباطات ما به طور موثر با سازمان ها، نهادها و مشترکین گاز با شماره تلفن گویای 32412066، سامانه ارتباط با مشترکان و تلفن مستقیم 32783020 برقرار است و با استفاده و راهنمایی و مشاوره از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مشترکان خود بهره مند می شویم که به این ترتیب، در واقع، مشتریان خود را عضوی از سازمان دانسته و در کنار رسالت خویش و پاسداشت ارزش ها، در مسیر بهبود مستمرگام برداشته و هر روز از روز دیگر پویاتر و مثمر ثمرتر باشیم.