پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 587729 تاریخ : 1400/06/13-12:24:39
,10025,
ارزش آفرین ترین شرکت صنعت بیمه

چشم انداز 1404شرکت بیمه تجارت نو؛

ارزش آفرین ترین شرکت صنعت بیمه

شرکت بیمه تجارت نو باوجود جوان بودن نسبت به دیگر شرکت های بیمه ، درصدد است تا در سال 1404 ارزش آفرین ترین شرکت بیمه ایرانی باشد که از هر واحد و عملیات و فرآیند خود خلق ارزش معناداری داشته باشد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت نو با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در چشم اندازی که برای سال 1404 برای شرکت بیمه تجارت نو ترسیم شده است، شرکت را به عنوان ارزش آفرین ترین شرکت در صنعت بیمه در نظر گرفته است. در حقیقت تمام مجموعه های فعال شرکت باید خلق ارزش کرده و برای ذی نفعان ارزش آفرینی کند. مأموریت شرکت این است که در سال 1404 به عنوان شرکتی هوشمند رقم خورده و به بازار بیمه معرفی شود.

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت نو یکی از مهم ترین اقدامات شرکت بر اساس دیدگاه مدیرعامل شرکت را تعریف سه محور شناخت فردی، سازمانی و محیطی را به عنوان خورشید سازمان در مسیر فعالیت خود می داند که به شرح ذیل است:

– بعد شناخت فردی به دو منظر شناخت دانش و شخصیت فرد می پردازد که آیا دانش نحوه فعالیت، دانش بیمه ای و تسلط بر آیین نامه های بیمه مرکزی در فرد نهادینه شده است و از منظر دیگر آیا فرد از ویژگیهای شخصیتی خود چون روابط عمومی، اعتماد به نفس و میزان امید آگاهی دارد و به منظور بهبود آنها چه اقدامی می تواند انجام دهد.

– محور شناخت سازمان مباحثی چون ساختار، فرآیندهای داخلی سازمان، استراتژیها و رویکردهای سازمان را مورد تدقیق قرار می دهد.

– شناخت محیطی به شناخت بازار و مشتریان بالفعل و بالقوه و همچنین رقبا و نحوه فعالیت آنها در هر منطقه می پردازد.

صفایی در ادامه افزود: بیمه تجارت نو از جدیدترین شرکت هایی است که از بیمه مرکزی مجوز فعالیت گرفته است ولی در این مدت کم هم از شرکت های خودباور در بازار بیمه ایران بوده است و دستاوردهای قابل توجهی داشته است که نشان از بهره وری و چابکی بالای این شرکت دارد. این در حالی است که خیلی از شرکت های قدیمی به این پارامترها دست پیدا نکرده ­اند.

وی با اشاره به کیفیت سود دهی و افزایش سرمایه شرکت گفت: یکی از نکات مفیدی که می توان به آن اشاره کرد افزایش سرمایه شرکت است. خیلی از شرکت های بزرگ افزایش سرمایه را از محل تجدید ارزیابی دارایی انجام داده­ اند، اما شرکت تجارت نو با دلیل شناخت درست ریسک های پیش­رو و مدیریت درست سرمایه، موفق به شناسایی سودهای مناسبی در بخش های عملیاتی و غیرعملیاتی شده و درنهایت توانسته از محل سود انباشته و اندوخته ­ها در طی 5 سال فعالیت 2بار پی در پی افزایش سرمایه دهد. علاوه بر این شرکت بیمه تجارت نو ازجمله شرکت های نوپایی می ­باشد که بعد از پنج سال توانست از بیمه مرکزی مجوز قبولی اتکایی دریافت کند.

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت نو در خصوص استراتژی شرکت گفت: استراتژی شرکت بیمه تجارت نو رشد، متنوع سازی و بهینه سازی پرتفوی محصولات و مدیریت دارایی هاست.

وی در خصوص اقدامات شرکت برای متمایز بودن گفت: بیمه تجارت نو خدماتی که برای سهامداران ، مشتریان و کارکنان انجام می­ دهد، نسبت به دیگر شرکت ها متمایز بوده است.

علاوه بر این بیمه تجارت نو در روابط کنسرسیومی نیز ورود کرده و تاکنون در این خصوص نیز عملکرد مثبتی داشته است.

براساس گزارش مکنزی از آینده این صنعت تا سال 2030و تأثیر ویروس کرونا بر آن و تحولات پیش­ بینی شده، بر همین اساس شرکت بیمه تجارت نو نیز به سمت هوشمند سازی و بهره ­برداری از فضای استارتاپی حرکت کرده است و این شرکت نسبت به بازنگری سند برنامه استراتژی خود و تدوین سند تحول دیجیتال و پیاده سازی و توسعه بیمه گری باز و هوشمندسازی و پیاده سازی بیمه نامه های رفتارمحور اقدام نموده است؛ از این میان می توان به پروژه بنوشاپ و … اشاره نمود که به حضور گسترده شرکت در بازار خرده فروشی می انجامد.

سها صفایی، مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه تجارت نو در پایان به دو مسئله شعب و مشتریان اشاره کرده و افزود: شعب نیز در برنامه های شرکت دخیل شده و باید همکاری کنند. برای شعب شاخص هایی طراحی شده است که در لحظه می توان از وضعیت شعب و واحدها و نقاط قوت و ضعف آن ها مطلع شد. علاوه بر این ، یکی دیگر از مواردی که روی آن کار شده مسئله مشتریان است که به مشتریان وفادار و روی گردان توجه شده است. در بستر هوش مصنوعی در حال بررسی و مطالعه هستیم و بر اساس این اطلاعات می توان جذب بیشتری در بخش مشتری داشته باشیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 236
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران