پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 588617 تاریخ : 1400/06/24-15:13:33
,2,
ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از شعبه شروع می شود

مدیر عامل در مراسم آغاز به کار 120 نیروی جدیدالاستخدام:

ارتقای جایگاه بانک توسعه تعاون از شعبه شروع می شود

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ارتباط ویدئو کنفرانس با مدیریت شعب 17 استان و در مراسم آغاز به کار رسمی 120 نیروی جدید الاستخدام گفت: بانک ها در نظام اقتصادی و مالی کشور ها و خصوصا در ایران نقش ویژه ای دارند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان با اشاره به اینکه حدود 80 تا 90 درصد فعالیت اقتصادی کشور متاثر از نظام بانکی کشور است و همین موضوع اهمیت و جایگاه بانک را اثبات می کند خاطرنشان کرد : شعب بانک در سراسر کشور به عنوان خط مقدم و ویترین بانک هستند و هر اتفاقی که منجر به ارتقای جایگاه بانک می شود از شعبه شروع می گردد .
مهدیان تاکید کرد: تردیدی نداریم که نیروی انسانی مهم ترین سرمایه بانک است وهمه کارکنان بانک در سراسر ایران باید قدر خود را بدانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه آموزش گفت: آموزش جزو اصول لاینفک بانک و یک اصل بنیادین در همه سازمان ها به شمار می رود و بحث آموزش می تواند هم به صورت تئوری و هم سینه به سینه انجام شود.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه فعالیتش در نظام بانکی را از باجه و شعبه شروع کرده است ،یادآور شد: در برخورد با ارباب رجوع و مشتری باید بسیار صبور بود.چرا که با انواع مختلفی از انسان ها با رفتارهای متنوع روبرو هستیم.
وی به نیروهای جدید الاستخدام توصیه کرد:مشتریان در بین 30 بانک فعال در کشور حق انتخاب دارند اما مطمئنا بانکی را انتخاب می کنند که به آنها احترام بگذارد و بتوانند تمام خدمات را از یک بانک بگیرند.
مهدیان تاکید کرد:رعایت اصل محرمانگی باید سرلوحه همه همکاران در شعب بانک توسعه تعاون باشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت:موفقیت های بانک در سال های اخیر مرهون تلاش و کوشش تک تک همکاران در واحد صف و ستاد بوده است.بدون شک نیروی انسانی جوان و تحصیل کرده در بانک باعث کسب موفقیت های بانک توسعه تعاون در سال های آینده خواهد شد.
سعید معادی ، معاون امور استان ها و بازاریابی نیز در این نشست گفت:در دنیای پر رقابت کنونی اگر بخواهیم اعتماد سازی کنیم وموجب جذب و بقای مشتریان شویم باید کیفیت خدمات را افزایش دهیم.بخشی از کیفیت خدمات به رفتار فردی و سازمانی بر می گردد.
وی افزود:هر کسب و کاری رویه ، شیوه و کدهای رفتاری مخصوص به خود را دارد و بانک توسعه تعاون تلاش کرده است طی این سال ها این رویه ها را اجرایی کند و ارتقا بخشد.
معادی یادآور شد:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای با جامعه هدف متنوعی روبرو می باشد که این امر می تواند اثرات بالایی داشته باشد.
رسول ارجمند ،مدیر امور سرمایه انسانی بانک نیز در این نشست با ارائه گزارشی از جذب نیروهای جدید افزود : بانک درخواست جذب 1057 نفر از سازمان امور اداری و استخدامی را داشت که تنها با جذب 120 نفر موافقت گردید که از بین نیروهای جذب شده 61 نفر خانم و 59 نفر آقا هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 205
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران