به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخ گویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان 36 بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.
بانک مرکزی ج.ا.ایران با تشکر از تلاش های بانک آینده در بهبود بخشیدن وضعیت پاسخ گویی به دستورهای قضایی، بر اهتمام لازم در روند رو به رشد و تحقق پاسخ گویی همه موارد تأکید کرد. اهمیت این رتبه در پاسخ گویی، در راستای تحکیم امنیت حساب و عملیات مشتریان بانک و در نهایت سلامت، اعتماد بیش تر و جلوگیری از سوء استفاده از حساب های مشتریان توسط گروه های کلاه بردار و تضمین حقوق مشتریان بانک است.