به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه در راستای افزایش رضایتمندی و سهولت ارتباط مشتریان با ارکان نظارتی موسسه، اقدام به ارتقاء سامانه الکترونیکی ثبت و رسیدگی به شکایات نمود.
بر اساس این گزارش مشتریان محترم می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صفحه اختصاصی این سامانه مراجعه نموده و با درج اطلاعات شخصی و احراز هویت و شرح کامل درخواست، شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند.
همچنین مشتریان گرامی جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانند با کارشناسان اداره کل بازرسی این موسسه به شماره 02182369608 تماس حاصل فرمایند.