پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 214126 تاریخ : 1395/06/01-17:48:06
,2,
ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک مسکن با مشتریان

همزمان با آغاز هفته دولت صورت می‌گیرد؛

ارتباط تلفنی مدیرعامل بانک مسکن با مشتریان

مدیرعامل بانک مسکن روز سه شنبه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک، آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بانک مسکن، محمدهاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن به همراه اعضای هیات مدیره و برخی از مدیران این بانک فردا سه شنبه ، دوم شهریور ماه همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک پاسخگوی مشتریان ان بانک است.

مدیرعامل بانک مسکن قرار است به همراه مدیر امور اعتباری، مدیر امور استان‌ها و بازاریابی، مدیر امور طرح و برنامه و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک ساعت 11 تا 12 در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن حضور یابند.
علاوه بر این اعضای هیات مدیره بانک مسکن به همراه مدیران امور اعتباری، امور استان‌ها و بازاریابی، امور طرح و برنامه و امور فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک در روز چهارشنبه (سوم شهریور) نیز با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات مشتریان این بانک هستند.
کارشناسان و مشاوران مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در هفته دولت از ساعت 7:30 تا 18 آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی، تسهیلات و دریافت پیشنهادات و انتقادات خواهند بود. همچنین این مرکز در روزهای عادی از ساعت 7:30 تا 16 و پنج شنبه‌ها از ساعت 7:30 تا 13 آماده پاسخگویی و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان هستند.
مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن بعد از ساعات مذکور به صورت 24 ساعته با ضبط صدای مشتریان آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات بوده و در اسرع وقت به بررسی این انتقادات و پیشنهادات و پاسخگویی به آنها می پردازد.
بر این اساس، شهروندان تهرانی جهت برقراری ارتباط با این مرکز می توانند با شماره تلفن 1830 و هموطنان ساکن در سایر شهرها نیز می توانند با شماره 61088-021 تماس حاصل کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 193
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران