به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از
اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، دکتر سید حمید خالقی با اشاره به تلاش بی وقفه در ارایه خدمات بانکی به هموطنان محترم از آغازسال نو ودر تعطیلات نوروزی گفت : به عملکرد قابل قبولی دست یافته و امیدواریم تا در سال جدید و با تلاش مضاعف مدیران وهمکاران بانک،ضمن تداوم اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی گامهای مثبتی در زمینه راهبرد مشتری مداری برداشته شود.
براساس این گزارش، در ایام نوروز مرکز خدمات مشتریان بانک انصار با شماره تماس 096300 پاسخگوی مشتریان بوده و شعب کشیک خدمات حضوری به هموطنان ارایه نمودند . همچنین با پشتیبانی شبانه روزی نرم افزارها و سخت افزار های بانکی از جمله: همراه بانک،آنی بانک (#763*) ، اینترنت بانک، خودپردازهای ثابت و سیار ، پیشخوان های بانکی انصار (cash less ) هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و نوین بانک انصار به صورت مستمربهره مندشدند .
|
دکتر خالقی درپایان گفت: بانک انصار طی سال گذشته مفتخر به کسب افتخارات بزرگی شد، که ازمهمترین آنها می توان به رونمایی مدل مفهومی ریل گذاری بانکها برای نقش آفرینی در عرصه اقتصادمقاومتی،کسب تندیس سیمین ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی و کسب جایزه سطح اشتهار به کیفیت با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب اشاره نمود .