پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 178382 تاریخ : 1395/01/07-14:19:24
,1,16,17,
ارایه ی بی وقفه خدمات بانک انصار در ایام تعطیلات نوروز

ارایه ی بی وقفه خدمات بانک انصار در ایام تعطیلات نوروز

بانک انصار با تلاش بی وقفه در ارایه خدمات به هموطنان محترم، از آغازسال نو و در تعطیلات نوروزی به عملکرد قابل قبولی دست یافت .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از

 اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، دکتر سید حمید خالقی با اشاره به تلاش بی وقفه در ارایه خدمات بانکی  به هموطنان محترم از آغازسال نو ودر تعطیلات نوروزی  گفت : به عملکرد قابل قبولی دست یافته و امیدواریم تا در سال جدید و با تلاش مضاعف مدیران وهمکاران بانک،ضمن تداوم اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های مثبتی در زمینه راهبرد مشتری مداری  برداشته شود.

براساس این گزارش، در ایام نوروز مرکز خدمات مشتریان بانک انصار با شماره تماس 096300 پاسخگوی مشتریان بوده و شعب کشیک خدمات حضوری به هموطنان ارایه نمودند . همچنین با پشتیبانی شبانه روزی  نرم افزارها و سخت افزار های بانکی از جمله: همراه بانک،آنی بانک (#763*) ، اینترنت بانک، خودپردازهای ثابت و سیار ، پیشخوان های بانکی انصار  (cash less ) هموطنان از خدمات بانکداری الکترونیک و نوین بانک انصار به صورت مستمربهره مندشدند .

دکتر خالقی درپایان گفت: بانک انصار طی سال گذشته مفتخر به کسب افتخارات بزرگی شد، که ازمهمترین آنها می توان به رونمایی مدل مفهومی ریل گذاری بانکها برای نقش آفرینی در عرصه اقتصادمقاومتی،کسب تندیس سیمین ششمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی و  کسب جایزه سطح اشتهار به کیفیت با ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی مطلوب اشاره نمود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران